مدیر تضمین کیفیت شرکت فولاد خوزستان گفت: تداوم کسب و کار با رعایت استاندارها امکانپذیر است

رعایت استاندارها، عامل تداوم کسب و کارمحمود اکابر مدیر تضمین کیفیت شرکت فولاد خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، استاندارد را پایه کسب و کار دانست و گفت: تداوم کسب و کار براساس استاندار‌ها صورت می‌گیرد، به عبارتی دیگر تداوم کسب و کار بدون رعایت استاندارد‌ها در سطوح جهانی، ملی، منطقه‌ای و داخلی امکانپذیر نیست.

او افزود: سازمان بین المللی استاندارد (ISO) بعنوان یک سازمان جهانی در کنار سایر سازمان ها، تعدادی استاندارد‌ها را تدوین می‌کند تا زبان مشترکی باشد بین همه افرادی که در کسب و کار‌های مختلفی مثل؛ فولاد، سیمان، نفت، پتروشیمی و... فعالیت دارند، تا مشتریان با اطمینان خدمات و محصولات را از شرکت‌های مدنظر دارای استاندار‌ها و گواهینامه‌های تعریف شده دریافت کنند.

اکابر اظهار داشت: سازمان‌های ملی استاندار‌های کشور‌های مختلف در تعامل با سازمان‌های جهانی برای تداوم کسب و کار اقدام به تشکیل تشکل‌های تخصصی می‌کنند و به سازمان بین المللی استاندارد ثابت کرده اند که این تشکل‌ها بصورت اظهارنظر در تدوین استاندار‌های بین المللی یا بازنگری نقش دارند و آن‌ها را به رسمیت می‌شناسند.

شرکت فولاد خوزستان، پیشتاز در زمینه رعایت استاندار‌های بین المللی (ISO)

این مقام مسئول تصریح کرد: شرکت فولاد خوزستان بعنوان شرکت پیشتاز در رعایت استاندارد‌های بین المللی و همچنین اعزام متخصصان به سایر کشور‌ها و شرکت در اجلاسیه مختلف است و این اقدامات باعث شد خود را در دنیا مطرح کنیم.

مدیر تضمین کیفیت شرکت فولاد خوزستان افزود: در تعامل با سازمان ملی استاندارد، در شکل گیری استاندارد‌هایی نقش آفرینی می‌کنیم که در آینده همین استاندارد‌ها معیار‌های فرآیند کسب و کار در دنیا خواهند شد.

محمود اکابر اذعان داشت: شرکت در مجامع بین المللی سبب مطرح شدن جمهوری اسلامی ایران در سایر کشور‌ها و معرفی توانمندی‌های ایران به تمام جهان می‌شود، همچنین دنیا با یک نگاه دیگری به فولاد خوزستان، فولاد مبارکه، گروه صنعتی فولاد ایران، نورد لوله و... نگاه می‌کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.