یک خبرنگار ایتالیایی در اقدامی نمادین با دادن یک قالب پنیر به وزیر خارجه آمریکا، اعتراض خود به سیاست تعرفه‌ای واشنگتن را نشان داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیوزویک، یک خبرنگار ایتالیایی در حرکتی نمادین در اعتراض به اعمال تعرفه از سوی آمریکا بر کالا‌های اتحادیه اروپا، یک قالب پنیر پارمزان را به مایک پمپئو، وزیر خارجه این کشور داد.

فیلم منتشر شده از سوی خبرگزاری آسوشیتدپرس نشان می‌دهد مایک پمپئو در حال دست دادن با جوزپه کنته، نخست وزیر ایتالیاست، زمانیکه این زن خبرنگار به آن‌ها نزدیک می‌شود.

بنابر زیرنویس‌های منتشر شده از سوی آسوشیتدپرس، «آلیس مارتینلی» در حالی که قالب پنیر را به پمپئو می‌داد گفت: آقای نخست وزیر می‌داند از چه چیزی حرف می‌زنم. این پارمیجیانو رجیانو است، بهترین (پنیری) که ما در ایتالیا تولید می‌کنیم. این چیزیست که کشاورزان ما هر روز با همه وجود خود آن را تولید می‌کنند. امیدوارم به ما کمک کرده و آن را برای ترامپ ببرید. 

بنا به نوشته یکی از خبرنگاران نشریه وال استریت ژورنال، این خبرنگار ایتالیایی اقدام مذکور را در اعتراض به تعرفه‌های اعمال شده از سوی دولت آمریکا انجام داد.

دیدار پمپئو با نخست وزیر ایتالیا در حالی صورت می‌گیرد که احتمال تشدید تنش‌های تجاری میان آمریکا و اتحادیه اروپا وجود دارد. واشنگتن به دنبال اعمال تعرفه بر کالا‌های اروپا به ارزش نزدیک به ۲۵ میلیارد دلار است. اتحادیه اروپا و آمریکا از پانزده سال پیش تاکنون درگیر اختلاف در مورد یارانه‌هایی هستند که بوئینگ و رقیب اروپایی آن برای تحقیق و توسعه از آن بهره مند می‌شوند؛ اختلافی که می‌تواند به اعمال تعرفه‌های متقابل منجر شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۷ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
آمریکا داره از صحنه روزگار محو میشه .
آمریکا خیلی آرام و آهسته داره نابود میشه اما جلوی چشم مردم .
آخرین اخبار