داور بین المللی فوتبال گفت: وقتی از فهرست کمک داوران بین المللی ایران خارج شده ام دیگر ارزشی ندارد در لیگ برتر قضاوت کنم.

رضا سخندان داور بین المللی فوتبال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قرار نگرفتن نامش در فهرست کمک داوران بین المللی فوتبال ایران گفت: ۲ هفته پیش اعلام کردم تا یک سال دیگر از داوری خداحافظی می‌کنم. البته طبق صحبتی که با هدایت الله ممبینی، رئیس کمیته داوران انجام دادم، قرار بود تا آن زمان در فهرست کمک داوران بین المللی بمانم، زیرا از لحاظ آمادگی جسمانی و موفقیت در تست‌های مختلف وضعیت خوبی دارم. AFC و فیفا هم محدودیتی برای حضور داوران بالای ۴۵ سال در رقابت‌های مختلف در نظر نگرفته اند.


بیشتر بخوانید: داوران بین المللی فوتبال ایران برای سال ۲۰۲۰ مشخص شدند


او افزود: هدایت الله ممبینی وقتی فهمید مشکلی برای ادامه کمک داوری در رقابت‌های بین المللی ندارم قول داد که امسال هم نام من را در فهرست کمک داوران بین المللی ایران قرار بدهد، اما نمی‌دانم اکنون چه اتفاقی رخ داده که نام من از این فهرست خارج شد.

عضو تیم داوری ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و المپیک ۲۰۱۶ بیان کرد: مشکل من این است که مسئولان کمیته داوران و فدراسیون فوتبال صادق نیستند و بین گفتار و رفتارشان تفاوت وجود دارد. اگر قرار بود نام من در فهرست کمک داوران بین المللی قرار نگیرد، ممبینی باید این موضوع را به صراحت اعلام می‌کرد نه اینکه به من قولی بدهد اما به آن عمل نکند.


بیشتر بخوانید: حیدری در مسابقات مقدماتی فوتبال جوانان آسیا قضاوت می‌کند


سخندان تصریح کرد: وقتی از فهرست کمک داوران بین المللی ایران خارج شده ام دیگر ارزشی ندارد در لیگ برتر قضاوت کنم و انگیزه‌ای هم ندارم. به احتمال فراوان جای یک سال دیگر، هفته آینده از داوری خداحافظی می‌کنم. من حقوق بگیر کمیته داوران و فدراسیون فوتبال نیستم که به پول داوری در لیگ برتر نیاز داشته باشم. ترجیح می‌دهم از این به بعد به شغل اصلی ام برسم.

او افزود: امیدوارم مسئولان فدراسیون و کمیته داوران دلیل قانع کننده‌ای برای این تصمیم خود داشته باشند چرا که به عنوان داوری که در جام جهانی، جام ملت‌های آسیا، المپیک، جام باشگاه‌های جهان و تورنمنت‌های بین المللی دیگر برای بالا برون پرچم ایران تلاش کرده ام.

سخندان: مشکل من بی صداقتی کمیته داوران است/ دیگر انگیزه‌ای برای قضاوت در لیگ ندارم/حقوق بگیر کمیته داوران و فدراسیون نیستم


بیشتر بخوانید: اسامی داوران مرحله یک چهارم جام حذفی کشور اعلام شد


سخندان در پاسخ به این سوال که آیا با شرایط موجود، در بازی استقلال و گل گهر سیرجان قضاوت می‌کند یا خیر، گفت: تاکنون درباره حضورم در این بازی به جمع بندی نرسیده ام، اما هر اتفاقی محتمل است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۱۰ مهر ۱۳۹۸
راست میگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۱۰ مهر ۱۳۹۸
من خودم یکی از هواداران تیم پرسپولیس هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۱۰ مهر ۱۳۹۸
راست میگه چرا باید به خاطر یک تیم سوت زد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۱۰ مهر ۱۳۹۸
عجبا
آخرین اخبار