رییس اداره حمایت های اجتماعی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خوزستان از اعزام سالمندان تحت پوشش کمیته امداد به مشهد مقدس خبر داد.

ابراهیم شیخی رییس اداره حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ۴۰ نفر از سالمندان تحت پوشش کمیته امداد استان از ۱۵ شهرستان به زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) اعزام شدند.

او با بیان اینکه این تعداد سالمند از ۱۵ شهرستان و ترجیحا از مناطق محروم و سیل زده استان هستند، افزود: به منظور رفاه حال سالمندان، ایاب و ذهاب آن‌ها اهواز تا مشهد مقدس با هواپیما انجام می‌شود و در اردوگاه ثامن الائمه (ع) مشهد مقدس اسکان دارند و تمامی امکانات رفاهی در اختیار آن‌ها قرار گرفته است.

شیخی در ادامه با بیان اینکه همایش ملی سالمندان کمیته امداد با شعار "سالمندی، تحرک و نشاط" با رویکرد ارزش‌های دینی در مشهد مقدس در حال برگزاری است، بیان داشت: این همایش تا فردا پنجشنبه، ۱۱ مهرماه ادامه دارد.

این مقام مسئول برگزاری کلاس‌های فرهنگی، پایش سلامت مددجویان با حضور پزشکان را از دیگر برنامه‌های این همایش عنوان کرد.

رییس اداره حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان ادامه داد: یکی از سالمندان که شاعر و نویسنده است، در حضور بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور شعر با مضمون رهبری و ولایت سرود و مورد استقبال حاضران قرار گرفت.

انتهای پیام/گ

اعزام مددجویان کمیته امداد به مشهدمقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.