مدیرعامل بنیاد احسان گفت: تا پایان امسال با همکاری گروه‌های جهادی ۵ هزار زائر اولی به کربلای معلی اعزام می‌شوند.

اعزام ۵ هزار زائر اولی به کربلا تا پایان سالبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید امیرحسین مدنی مدیرعامل بنیاد احسان در آیین آغاز فعالیت‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای اربعین حسینی اظهار کرد: عملیات اجرایی خدمت رسانی به زوار اربعین امسال بسیار گسترده‌تر از سال‌های گذشته شده است.

وی با بیان اینکه کاروان‌های سلامت و درمان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به ۷ نقطه در عراق و مرزها اعزام می‌شوند، افزود: خدمات تخصصی شنوایی، دندانپزشکی، بیمارستانی و دارویی به زوار حسینی ارائه خواهد شد و ما پیش‌بینی می‌کنیم که امسال بیش از ۱۰۰ هزار نفر توسط کاروان‌های سلامت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ویزیت شوند.

مدنی گفت: زوار اربعین در ۱۱ نقطه اسکان و پذیرایی خواهند شد و در این ایام یک میلیون آب معدنی بین زوار توزیع می‌شود.

مدیرعامل بنیاد احسان با بیان اینکه در حوزه فرهنگی با حوزه علمیه قم مذاکراتی شده است که طلاب در ایستگاه‌های تعبیه شده در طول مسیر کربلا حضور داشته باشند، تصریح کرد: ۵ ایستگاه فرهنگی به صورت سیار و یک ایستگاه ثابت، خدمات فرهنگی ارائه می‌دهند.


بیشتر بخوانید: مسیرهای پیاده روی اربعین کدامند؟ + نقشه


وی افزود: خدمات مخابراتی و بانکی نیز در طول مسیرهای اربعین به زوار حسینی ارائه خواهد شد و در این زمینه ما با بانک پارسیان همکاری خواهیم داشت.

مدنی با بیان اینکه در ایام اربعین ۲ هزار زائر اولی به عتبات عالیات اعزام می‌شوند، ادامه داد: تا پایان امسال با همکاری گروه‌های جهادی ۵ هزار زائر اولی به کربلای معلی اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

تمهیدات بنیاد احسان برای خدمات رسانی به زوار اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار