مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خوزستان گفت: کاروان سایه خورشید از روز شنبه ۱۵ تیرماه، سفر به مناطق سیل زده استان را آغاز خواهند کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام جلیل علی نژاد مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خوزستان با بیان اینکه ۱۲ سال است که دهه کرامت به مدت ۱۰ روز از میلاد حضرت معصومه (س) تا میلاد امام رضا (ع) برگزار می‌شود، گفت: از روز شنبه ۱۵ تیرماه، خدام آستان قدس رضوی به مناطق محروم و سیل زده استان سفر کرده و از نزدیک با مردم این مناطق دیدار خواهند کرد.

وی اظهار داشت: علاوه بر این نیز خدمات کاروان سایه خورشید در استان بیش از پیش در مناطق محروم و سیل زده بیشتر خواهد شد که از جمله آن حضور خادم یاران است.

حجت الاسلام علی نژاد با بیان اینکه در استان تعداد ۵ هزار خادم یار وجود دارد، افزود: این افراد در قالب گروه‌های جهادی، تیم‌های پزشکی و دیگر خیرین ساماندهی شدند.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خوزستان اذعان داشت: دیگر برنامه‌هایی که در این ایام پیش بینی شده است برگزاری ازدواج رضوی ۴۰ زوج است که با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی استان جهیزیه زندگی آن‌ها نیز تامین شده است.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به اینکه در طول یک سال و نیم گذشته تعداد ۱۴ هزار زائر اولی استان به مشهد مقدس اعزام شدند، بیان کرد: این زائران در مناطق محروم ساکن بوده اند و روند شناسایی و اعزام دیگر زائر اولی‌ها برای زیارت حرم مطهر امام رضا (علیه السلام) از سوی این دفتر ادامه دارد.

حجت الاسلام جلیل علی نژاد با بیان اینکه خدام آستان قدس رضوی تا ۲۳ تیرماه جاری در استان حضور دارند، گفت: در این مدت ۱۱۰ جشن در ۲۸ شهرستان و ۱۳ نقطه از شهرستان اهواز برگزار می‌شود و علاوه بر این حضور در بیمارستان‌ها نیز یکی دیگر از برنامه‌هایی است که در طول این مدت پیش بینی شده است.

انتهای پیام/گ

حضور خادمان حرم امام رضا (ع) در مناطق سیل زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.