فردا محدودیت‌های ترافیکی کنگره ملی در اراکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  همزمان با برگزاری کنگره نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی محدودیت‌های ترافیکی در اراک اعمال می‌شود.

سرهنگ سید علی حسینی رئیس پلیس راهور استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، از اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه کنگره نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان در روز پنج شنبه یازدهم مهر ماه در شهرستان اراک خبرداد.

سرهنگ حسینی گفت: همزمان با برگزاری کنگره نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در روز یازدهم مهر ماه در شهرستان اراک، محدودیت‌های ترافیکی و منع عبور و مرور در سطح برخی از خیابان‌های این شهرستان اجرا خواهد شد.

او افزود: محدودیت‌های ترافیکی در شهرستان اراک از ساعت ۶ صبح روزپنج شنبه یازدهم مهرماه تا پایان مراسم از خیابان دانشگاه، تقاطع خیابان آیت الله غفاری به طرف مصلی بیت المقدس اراک، کلیه معابر منشعب به خیابان سلمان فارسی از میدان جهاد به طرف میدان سرداران، از میدان یادواره شهدای ناجا به طرف میدان البرز و مسیر بالعکس، بلوار آقا نورالدین عراقی خیابان ادبجو تقاطع عاشورا به طرف میدان البرز اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان مرکزی با بیان اینکه از ضلع غربی میدان سرداران به عنوان توقفگاه و پارکینگ وسائط نقلیه برنامه ریزی شده است از شهروندان خواست از پارک وسائط نقلیه در محدوده ترافیکی اعلام شده خودداری کرده وحتی المقدور از وسائط نقلیه عمومی استفاده کنند.

انتهای پیام / ج

محدودیت‌های ترافیکی کنگره ملی در اراک اعمال می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.