دبیر علمی کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس از راهیابی ۳۰ اثربه مرحله نهایی اجلاسیه خمین خبر داد.

خسروی دبیر علمی اجلاسیه نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس زیر مجموعه کنگره نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی  در حاشیه این همایش در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: از بین ۱۰۰ مقاله ارسال شده به دبیرخانه پس از گزینش نهایی ۳۰ عنوان پذیرش و به صورت کتاب چاپ و منتشر شد.

راهیابی ۳۰ اثربه مرحله نهایی اجلاسیه نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس

خسروی افزود: از بین آثار برگزیده ۵ مقاله در کارگاه‌های تخصصی این اجلاسیه با حضور علما، اندیشمندان، صاحب نظران و اساتید حوزه و دانشگاه در مصلی امام خمینی (ره) خمین ارایه می‌شود.

او با بیان اینکه مقالات پذیرفته شده در ۴ جلد با عنوان مجموعه مقالات نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس به چاپ رسیده است اضافه کرد: جلد اول و دوم باعنوان اندیشه‌های دفاعی حضرت امام خمینی (ره) منتشر شده است، جلد سوم شامل مبانی فقهی و اجتهادی امام (ره) در دوران دفاع مقدس است و جلد چهارم هم پیرامون محور مقاومت است.

دبیر علمی اجلاسیه نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس با بیان اینکه کل کتاب‌های به چاپ رسیده این اجلاسیه ۱۴ جلد است بیان کرد: ۹ جلد دیگر هم در زمینه‌های مدیریتی و موضوعات دیگر است.

اجلاسیه ۲ روزه نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس زیر مجموعه کنگره نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی دیروزآغاز شده و امروز هم ادامه دارد.

سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میهمان ویزه و سخنران این مراسم است.

تاکنون اجلاسیه‌های سنگرسازان بی سنگر، کارگری، مدافعان‌حرم، شهدای روحانی و طلاب، فرهنگیان و دانش آموزان و شهدای دانش آموز، شهدای گمنام، پیشکسوتان و فرماندهان ارشد، شهدای ورزشکار، بانوان، امیران و هزار و ۴۰۰ شهید (نیروی زمینی، هوایی و دریایی) ارتش، شهدای جامعه پزشکی و بهداری رزم در استان مرکزی، شهدای دانشجوی استان مرکزی و اجلاسیه نقش پدافند غیر عامل در دوران دفاع مقدس برگزار شده است.

اجلاسیه نهایی کنگره ملی نقش امام در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی، فردا یازدهم مهرماه با حضور سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مصلای بیت المقدس اراک برگزار می‌شود.

کار‌های میدانی و اجرایی کنگره ملی نقش امام در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی از حدود ۵ سال پیش شروع شد و همچنان ادامه دارد و بعد از پایان اجلاس نهایی و اصلی هم ادامه خواهد یافت.

خمین هزار شهید تقدیم انقلاب سلامی کرده است.

انتهای پیام / ج

دبیر علمی کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس از راهیابی ۳۰ اثربه مرحله نهایی اجلاسیه خمین خبر داد

برچسب ها: شهدا ، امام خمینی(ره)
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.