مسئول کمیته فرهنگی ستاد مردمی اربعین استان همدان گفت: همزمان با اربعین حسینی برای خدمت رسانی به زائران اربعین ۷۰ موکب در استان برپا می‌شود.

برپایی ۷۰ موکب همزمان با اربعین حسینی در سراسر استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، احمد گلپریان، مسئول کمیته فرهنگی ستاد مردمی اربعین با بیان اینکه خادمی زائرین امام حسین علیه‌السلام مدال افتخار بر گردن مردم همدان است، افزود: ۷۰ موکب در ایام اربعین برای خدمت رسانی به زائران برپا می‌شود و همچنین در حال پیگیری برای استقرار ۵ موکب دیگر در استان هستیم.

او با بیان اینکه سال گذشته ۵۵ موکب به زائران اربعین در استان خدمت رسانی کرد، افزود: امسال تعداد زائران اربعین استان نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری خواهد داست.

گلپریان در ادامه اظهار داشت: سامانه تلفنی ۰۸۱۳۱۳۸ به عنوان امداد زائر است که زائران با این شماره‌گیری از خدمات ایستگاه صلواتی و... آگاه می‌شوند.

مسئول فرهنگی و تبلیغات ستاد اربعین نیز به برگزاری مسابقه کتاب «راز خون» در راستای اشاعه فرهنگ عاشورا اشاره کرد و گفت: افراد می‌توانند با ۵۰ درصد تخفیف این کتاب را تهیه کنند.

انتهای پیام/ج

۷۰ موکب همزمان با اربعین حسینی در سراسر استان همدان برپا می‌شود

برچسب ها: اربعین حسینی ، موکب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.