مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : این نهاد از حدود ۴۵ هزار سالمند در استان حمایت می‌کند که بیش از هزار و ۳۰۰ نفر از این سالمندان بالای ۹۰ سال سن دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : هم اکنون کمیته امداد از ۲۰۰ هزار نفر در استان حمایت می‌کند.

او با بیان اینکه حدود ۴۵ هزار نفر از این مددجویان سالمند هستند، گفت : از این تعداد بیش از ۲۱ هزار نفر مرد و حدود ۲۴ هزار نفر بانو هستند.

او گفت: ۲۷ هزار نفر از این سالمندان بین ۶۰ تا ۷۴ سال سن، ۱۶ هزار و ۲۹۸ نفر بین ۷۵ تا ۹۰ سال و هزار و ۳۰۴ نفر بالای ۹۰ سال سن دارند.

رخصی گفت: همچنین حدود ۲۴ هزار نفر از سالمندان تحت حمایت در شهر‌ها و باقی در روستا‌های استان ساکن هستند.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این نهاد خدمات ویژه به سالمندان تحت حمایت ارائه می‌دهد، گفت: اعطای سبدغذایی، ارائه خدمات بهداشتی رایگان، تامین هزینه‌های درمانی و پرداخت هزینه نگهداری به صورت ماهانه از خدمات این نهاد به سالمندان است.

رخصی با یادآوری اینکه کمیته امداد به مناسبت هفته سالمند ۲۵ نفر از سالمندان تحت حمایت در استان را به مشهد مقدس اعزام کرده، گفت: همچنین به مناسبت این هفته و گرامیداشت مقام سالمند در خانواده ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار ویژه به منظور دستگیری از سالمندان کرمانشاهی اختصاص یافته است .

 

 

انتهای پیام/د

کمیته امداد از ۲۰۰ هزار نفر حمایت می‌کند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.