مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه به آمادگی این شرکت برای تامین سوخت موردنیاز زائران اربعین حسینی (ع) اشاره کرد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فریدون یاسمی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه با اشاره به آمادگی این شرکت برای تامین سوخت موردنیاز زائران اربعین حسینی (ع) گفت : هیچ‌گونه مشکلی در خصوص تامین فرآورده‌های نفتی در مسیر‌های تردد زائران اربعین در استان وجود ندارد.

او با اشاره به اینکه امسال نخستین سالی است که میزبان زائران کربلای معلی به عنوان استان هدف هستیم، گفت : تمهیدات لازم در خصوص تامین و ذخیره‌سازی سوخت در جایگاه‌های مسیر و جایگاه‌های سیار انجام شده است.

او از آماده بودن ۲۳ جایگاه سوختگیری در مسیر رفت و برگشت زوار اربعین حسینی (ع) در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۴ باب جایگاه در مسیر رفت و تعداد ۹ باب جایگاه در مسیر برگشت زوار اربعین حسینی قرار دارد.

او گفت: سه باب جایگاه سیار و ۲ باب جایگاه ثابت نیز برای تامین سوخت زائرین کربلای معلی در مرز خسروی آماده سوخت‌رسانی به زوار است.

او گفت: در استان کرمانشاه در مجموع ۱۵۴ جایگاه فرآورده نفتی وجود دارد که از این تعداد ۳۷ جایگاه تک منظوره سی ان جی است.

نماینده و بازرس ویژه استاندار کرمانشاه و رئیس قرارگاه ویژه اربعین مرز رسمی خسروی از اقدامات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه تقدیر کرد.

جعفر همتی گفت: در ایام اربعین حسینی با اقدام‌های موثر و شبانه روزی شرکت پخش کرمانشاه در سوخت رسانی به خودرو‌های زائرین کربلای معلی، باعث رضایتمندی کامل زوار شویم.

تامین امنیت جایگاه‌های سیار در مرز خسروی از دیگر موارد مطروحه همتی بود.

 

 

انتهای پیام/د

مشکلی در خصوص تامین فرآورده‌های نفتی در مسیر‌های تردد زائران اربعین وجود ندارد

 

برچسب ها: گمرک ، مرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.