شایسته ایرانی بازیگر «ترور خاموش» از چالش ها و ویژگی های ایفای نقش در این سریال گفت.

شایسته ایرانی بازیگر سریال «ترور خاموش» در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نقاط ظریفی که در اجرای این نقش داشته، گفت: من در سریال «ترور خاموش» نقش یک ساقی مواد مخدر را بازی می‌کنم، نقشی که ظاهرا براى مخاطب مورد استقبال واقع شده است.  صحنه موتور سواری نغمه و آشنایى با شغل پر دردسر او و داشتن دستگاه کارت خوان همراه او از نکات کنجکاو برانگیز شروع آشنایى مخاطب با اوست حتی بعد از پخش آن من را در یک پیغام اینستاگرامى با عنوان "آموزش موتور سوارى" عضو گروه گذاشته بودند.

قضاوت درباره «نغمه» ترورخاموش زود است/ مردم برایم آموزش موتورسواری می‌فرستند!

وی افزود: قصه «ترور خاموش» به دلیل داشتن کاراکترهاى زیاد و پرداختن به آن‌ها و در عین حال دور نشدن از موضوع اصلى در شیوه ساخت طورى طراحى شده که بتوان در هر قسمت تنها بخشى از قصه کاراکترهاى هاى فرعى رو ببینیم و آن‌ها را دنبال کنیم تا نوبت به پایان قصه شون برسد.

این بازیگر در خصوص کاراکتر نغمه در این سریال بیان کرد: نغمه شغل پردردسرى دارد و باید تحلیل کرد که با وجود این همه شرایط پر از استرس و پر از خطر چه اجبارى براى او وجود داشته که این شغل را انتخاب کند. نغمه ویژگی‌هاى فردى خاصى دارد. کاراکتر او ظاهر جدى و خشکى دارد و بدبینى و بى اعتمادى او به آدما به شدت زیاد است و در حدى که روزانه با داشتن چندتا بپّا فقط می‌تواند مواد را راحت‌تر بفروشد و قطعا این احتیاط هم براى کاراکتر او طبیعى است! او در محیط خانه احساس راحتى بیشترى دارد و علیرغم حس مسئولیت پذیرى و نگرانى که براى خواهر و خواهرزاده‌اش دارد، اما ترجیح می‌دهد خطرات فقط براى او باشند تا خانواده‌اش و این وجه معرفت، صداقت، توجه عاطفى و اساسا احساس مسئولیت به خانواده او در دوز پایین‌تر در معرفى شغلش هم که خود در مصاحبه براى مستندسازان بازگو می‌کند که «من دارم به کم شدن آسیب‌هاى اجتماعى کمک می‌کنم» را می‌توان دید، در عین حال که این جملات توجیه و انکار هستند، اما کاملا قابل تامل هستند.

قضاوت درباره «نغمه» ترورخاموش زود است/ مردم برایم آموزش موتورسواری می‌فرستند!

ایرانی یادآور شد: صحبت و مشاوره با کارگردان و نویسنده به من کمک زیادی کرد تا بتوانم به این نقش نزدیک شوم.

وی ادامه داد: جدا از اینکه در این سریال به عنوان بازیگر همکارى داشتم و برایم تماشایش قطعا مهم هست، اما سعى می‌کنم با توجه به اینکه حتى در جریان قصه سریال هستم ولى آن را بدون هر قضاوتى هر شب از این منظر تماشا کنم که من به عنوان مخاطب با قصه و شخصیت‌ها چگونه ارتباط می‌گیرم.

قضاوت درباره «نغمه» ترورخاموش زود است/ مردم برایم آموزش موتورسواری می‌فرستند!

این بازیگر تصریح کرد: هر چه جلوتر می‌روم بیشتر متوجه می‌شوم که داستان «ترور خاموش» به شدت جزئیات دارد و این آشنایى با خیلى از مسائل شغلى پرخطر همه آدم‌هاى این قصه براى منم تازگى داشت و جالب بود. فکر می‌کنم قصه واقعى این آدم‌ها خیلى پیچیده‌تر از چیزى است که ما مى‌بینیم و مى‌شنویم و درک می‌کنیم و بخواهیم آن را آسیب شناسى کنیم.

قضاوت درباره «نغمه» ترورخاموش زود است/ مردم برایم آموزش موتورسواری می‌فرستند!

ایرانی در پایان گفت: با تماشاى این سریال و دقت کردن به شرح وقایع هر کدام از قصه شخصیت‌هاى داستان که ما به ازاى آن هم وجود دارد، این نکته را می‌تواند یادآورى کند که با آگاهى بیشتر به اطراف مون توجه کنیم و اساسا عمیق‌تر و هوشیارتر باشیم.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۱۰ مهر ۱۳۹۸
سریال جالبی نیست.نحوه نگارش فیلمنامه و پردازش سریال از روی کارهای دیگه کپی شده.انتخاب بازیگران هم اصلا خوب نیست
آخرین اخبار