پرتابگر کشورمان گفت: توقع داشتم در فینال مسابقات پرتاب دیسک جهان در دوحه قطر نتیجه بهتری کسب می‌کردم.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احسان حدادی پرتابگر المپیکی کشورمان درباره عملکرش در مسابقات جهانی دوحه قطر اظهار کرد: خیلی خوشحالم که دوباره به ورزش حرفه‌ای برگشتم. همه از من توقع مدال دارند. خیلی‌ها گفتند که حدادی حتی در مسابقات آسیایی هم نمی‌تواند شرکت کند، اما ۲ سال است که مدام در مسابقات دایموند لیگ حضور دارم. ۲ سال پیش در مسابقات قهرمانی جهان رتبه پانزدهم را به دست آوردم. بعد از ۷ سال توانستم در فینال مسابقات جهانی شرکت کنم.

او ادامه داد: امسال فینال مسابقات جهانی متفاوت بود و قهرمان جهان به فینال راه پیدا نکرد و ورزشکاری که طلای جهانی گرفته بود در قطر رتبه دوازدهم را به دست آورد. مسابقات خیلی سختی بود، اما رکورد‌ها بالا نبود. امیدوار بودم امسال بتوانم نتیجه بهتری بگیرم. سفر‌های زیادی داشتیم و مک ویلکینز هم تمرکز صددرصد در تمرینات من نداشت چرا که ما دیر با مک ویلکینز قرارداد بستیم و او با چینی‌ها قرارداد داشت. البته در مجموع از نتیجه کسب شده به علت حضور در فینال مسابقات جهانی راضی هستم، اما توقع داشتم در فینال بیشتر از این بود.


 بیشتر بخوانید: حدادی به مقام هفتم دست یافت


با رکورد دایموند لیگ می‌توانستم در جهان برنز بگیرم

حدادی بیان کرد: پس از ۸ سال به فینال راه یافتم. همانند یک ورزشکار حرفه‌ای زندگی می‌کنم. با قدرت برای المپیک ۲۰۲۰ توکیو جلو می‌روم و به طور حتم در آنجا می‌توانم نتایج بهتری کسب کنم. در مرحله‌ای قرار دارم که رفته رفته بهتر می‌شوم. چند سال پیش در مسابقات جهانی کسی یادی از ما نمی‌کرد، اما امسال توانستم در جمع فینالیست‌ها قرار بگیرم. مهم این نبود که در مسابقات جهان رتبه اول یا هفتم را به دست بیاورم. رکورد‌ها آنقدر نزدیک به هم بود که با یک حرکت دست شاید می‌توانستم این یک متر و نیم را جبران کنم. من در مرحله اول دایموند لیگ ۶۷/۸۰ متر پرتاب کرده بودم که با این رکورد در مسابقات جهانی می‌توانستم برنز بگیرم.

پرتابگر کشورمان گفت: از حسین توکلی، ایگر و مک ویلکینز تشکر می‌کنم و فقط خستگی در تنم ماند، چون توقع داشتم در رقابت‌های جهانی مدال بگیرم و خستگی این چند ماه از تنم در باید، اما این اتفاق رخ نداد.


بیشتر بخوانید: حصیبی: حدادی در مسابقات جهانی نمی‌تواند مدال بگیرد


انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار