بیست و دومین دوره انتخابات شورا‌های دانش آموزی استان بوشهر به صورت هماهنگ کشوری اول آبان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر در نشست ستاد برنامه ریزی بیست و دومین دوره انتخابات شورا‌های دانش آموزی استان بوشهر، گفت: این انتخابات به صورت هماهنگ کشوری یکم آبان برگزار می‌شود که در نوبت صبح ساعت ۹ و در نوبت عصر ساعت ۱۴ در مدارس استان اجرایی می‌شود.

سیروس فتحی افزود: طبق پیش بینی‌های آموزش و پرورش استان و براساس جمعیت دانش آموزی یک هزار و ۵۵۰ مدرسه استان، انتخابات شورا‌های دانش آموزی برگزار خواهند کرد.

او با بیان اینکه دانش آموزان پایه سوم دوره ابتدایی به بالاتر قابلیت شرکت و نامزد شدن در این انتخابات را خواهند داشت، ادامه داد: حدود ۱۷۳ هزار دانش آموز واجد شرایط شرکت در انتخابات شورا‌های دانش آموزی خواهند بود که ۸۵ هزار و ۸۰۰ دانش آموز آن دختر و ۸۷ هزار و ۱۰۰ دانش آموز آن پسر هستند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: طبق پیش بینی امسال ۲۱ هزار دانش آموز دختر و ۱۸ هزار و ۵۷۰ دانش آموز پسر در این انتخابات داوطلب عضویت خواهند بود که از این تعداد دانش آموز، ۱۲ هزار و ۲۷۰ دانش آموز به عنوان منتخبین شورا‌های دانش آموزی در مدارس استان انتخاب خواهند شد.

فتحی افزود: برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی از اولویت‌های برگزار کنندگان این انتخابات در آموزش و پرورش استان است و انتخابات ۵۰ درصد مدارس مرکز استان و همچنین درصدی از مدارس مناطق دیگر به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

او به ناظران انتخابات شورا‌های دانش آموزی اشاره کرد و گفت: ناظران استانی از مناطق همجوار هر منطقه انتخاب می‌شوند.

انتهای پیام/ک

انتخابات شورا‌های دانش آموزی بوشهر برگزار می‌شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.