عضو شورای شهر تهران گفت: نباید تنها به تصاویر شهدا اکتفا کنیم و باید به سمت کار‌هایی مانند ساخت المان برویم.

مسجد جامعی خواستار ایجاد موزه دفاع مقدس تهران شد/ به تصاویر شهدا اکتفا نکنیم از کار‌های جدید رونمایی کنیمبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد مسجدجامعی عضو شورای شهر تهران صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود که در جلسه علنی شورای شهر ایراد کرد، خواستار ایجاد موزه دفاع مقدس تهران در کنار موزه دفاع مقدس شد.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه باید سطح کار‌های شهری در حوزه دفاع مقدس بیشتر شود و کار‌های مربوط به آن از لحاظ کیفی سازی ارتقا یابد، تصریح کرد: یکی از این موارد ایجاد موزه دفاع مقدس تهران است، چراکه تهران نقش بسیار مهمی در جمع آوری کمک‌های مردمی برای مناطق جنگی داشت.

وی با اشاره به نادیده گرفتن نقش زنان و کودکان در دفاع مقدس بیان کرد: تهران در ۴ دوره موشک باران شده است که در یکی از موشک باران‌های مربوط به نوروز سال ۶۷، حدود ۶۰ نقطه تهران بمباران شد.

مسجدجامعی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی از مناطق بمباران شده یک اطلس تهیه کرده است، گفت: درخواست من این است که از این اطلس یک لایه جی آی اف تهیه شود.


بیشتر بخوانید: پیشرفت ۷۰ درصدی ترمینال شرق تهران


عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه استفاده از تصاویر شهدا بسیار خوب است، اما نباید به آن‌ها اکتفا کنیم، تصریح کرد: باید از کار‌های جدید مانند ساخت المان‌های مناسب و یا انتشار اطلاعات مربوط به پناهگاه‌ها و مکان‌هایی که بمباران شده بودند، رونمایی کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: درخواست دارم که شهرداری در کنار حوزه دفاع مقدس، موزه دفاع مقدس تهران را هم احداث کند.

انتهای پیام/

درخواست مسجدجامعی از شهرداری برای ساخت موزه دفاع مقدس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار