مشاهده جدیدترین کالاهای برندهای تجاری در اینستاگرام

اینستاگرام در حال آزمایشی قابلیت جدید است که کاربران را با هشداری خاص از آخرین کالاهای معرفی شده توسط تعدادی از برندهای تجاری دنیا آگاه می‌کند.

مشاهده جدیدترین کالاهای برندهای تجاری در اینستاگرامبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه اجتماعی اینستاگرام بار دیگر به دنبال اضافه کردن قابلیت جدید به نرم‌افزار خود است. با ویژگی جدید اینستاگرام کاربران از آخرین طرح‌ها و مدل‌های معرفی شده تعدادی از مطرح‌ترین برندهای تجاری دنیا آگاهی می‌یابند. اینستاگرام با این ویژگی به دنبال آسان‌تر کردن روش‌های اطلاع‌ رسانی‌ از آخرین مدل‌های کالاهای مختلف است.


بیشتر بخوانید: با ۱۵ قابلیت ناشناخته اینستاگرام آشنا شوید + تصاویر


سرویس تجاری اینستاگرام در اطلاعیه رسمی اعلام کرد: "این نرم افزار همکاری خود را با ۲۰ برند تجاری از قبیل آدیداس، Highsnobiety، Chinatown Market، Revolve و Huda آغاز کرده است. از این پس کاربران اینستاگرام هشداری خاص را در مورد کالا‌ها و انواع محصولات جدید این شرکت دریافت می‌کنند و از این روش به راحتی می‌توانند در جریان بروزترین محصولات قرار گیرند و تصاویر آن‌ها را مشاهده کنند."

آگاهی از آخرین مدل‌های مطرح‌ترین برندهای تجاری در اینستاگرام

البته این ویژگی برای همه کاربران به صورت خودکار فعال نمی‌شود و باید برای استفاده از آن به قسمت تنظیمات مراجعه و آن را فعال کرد. مدیران اینستاگرام برای افزایش رضایت همه کاربران و جلوگیری از کاهش تعداد کاربران ویژگی تنظیم فعال سازی یادآوری کننده تجاری را به نرم‌افزار اضافه کرده است. 

مشاهده جدیدترین کالاهای برندهای تجاری در اینستاگرام

آن دسته از کاربران که همواره به دنبال آگاه شدن از آخرین مدل‌های انواع لباس هستند به انتشار این خبر واکنش مثبت نشان دادند و گفتند: "حالا به راحتی می‌توان کفش و انواع دیگر لباس‌های مختلف را انتخاب و اقدام به خریداری آن‌ها کرد." بدون شک قابلیت جدید اینستاگرام نه تنها به علاقه‌مندان مد و لباس بلکه به تولید کنندگان ‌آن‌ها نیز کمک بسیاری می‌کند و سودآوری آن‌ها را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد. 

مشاهده جدیدترین کالاهای برندهای تجاری در اینستاگرام

اینستاگرام با میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان بستر بسیار مناسبی برای معرفی و فروش کالاهای مختلف است و در صورت جلب نظر کابران می‌تواند میلیون‌ها دلار درآمدزایی برای یک شرکت یا تولیدکننده خاص ایجاد کند. 

انتهای پیام/ 

اینستاگرام سرویس اختصاصی معرفی کالاهای تجاری را ایجاد می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار