مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان در سفر یک روزه خود به شهرستان طارم گفت: رویکرد جدید رسانه استانی پرداخت بیش از پیش به شهرستانها و معرفی ظرفیتهای و توانمندی های سایر نقاط استان زنجان می باشد .

رویکرد جدید رسانه استانی پرداخت بیش از پیش به شهرستان‌هابه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ لطیفی مدیرکل  صداوسیمای مرکز زنجان در این جلسه شورای اداری  شهرستان طارم با تبریک هفته دفاع مقدس و همچنین هفته نیروی انتظامی گفت: صداوسیمای استان علی‌رغم وجود محدودیت‌های متعدد در امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی، امسال تلاش کرده تا حضور پررنگ‌تری در شهر‌ها و حتی روستا‌های استان داشته باشد که نمود عینی آن در اجرای هفته فرهنگی شهرستان‌ها و همچنین دهه اول محرم امسال و پوشش گسترده عزاداری‌های سایر نقاط استان به خوبی پدیدار بود.
 
آقای لطیفی جایگاه رسانه ملی و به ویژه رسانه استانی را در بین مردم خوب ارزیابی کرده و اظهار داشت: بیننده ۷۵ درصدی شبکه استانی اشراق و وجود رضایت بیش از ۸۰ درصدی، ظرفیت خوبی جهت ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه و آبادانی شهر‌های استان در زمینه‌های مختلف می‌باشد که می‌بایست از آن به خوبی بهره گیری کرد.

او توجه به ظرفیت شهرستان‌ها در اجرای پررژه‌های تولیدی را از اولویت‌های شبکه اشراق بیان کرد و افزود: بمنظور بیان هرچه بیشتر توانمندی‌های بالفعل و بالقوه شهرستان‌ها به ویژه شهرستان طارم، قصد داریم در تولید برخی برنامه‌ها به خصوص سریال‌های در دست اقدام از فضای شهرستان‌ها به ویژه طارم به عنوان لوکیشن استفاده نماییم.
 
رئیس رسانه استانی هماهنگی و وحدت رویه بین مسئولین شهرستان را عامل موفقیت برنامه‌های توسعه محور دانست و تصریح کرد: ما در رسانه استانی این آمادگی را داریم که از نظرات و ایده‌های هنرمندان جوان این شهرستان را در قالب اتاق‌های فکر در تولید برنامه‌های مختلف استفاده نماییم.
او از برنامه ریزی مرکز برای تکمیل پوشش دیجیتال شهرستان طارم تا ۹۹ درصد و اجرای پروژه سیگنال رسانی زمینی به ایستگاه طارم تپه خبر داد.

امام جمعه شهرستان طارم هم در جلسه با اشاره به وظیفه تاریخی و خطیر رسانه ملی در برهه حساس کنونی گفت: رسانه ملی توانسته علی رغم وجود مشکلات متعدد، به وظیفه بزرگ خود در مقابل هجمه‌های فراوان دشمنان به خوبی عمل کرده و عزت، اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی اسلامی را منعکس نماید.

حجت الاسلام منصوری به پوشش عزاداری‌های شهرستان طارم در دهه اول محرم اشاره کرده و افزود: امسال ۴۲ مورد از عزاداری‌های مردم مومن شهرستان طارم از طریق رسانه استانی پوشش داده شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

او در ادامه خواستار تکمیل پوشش دیجیتال شبکه‌های صداوسیما در شهرستان طارم شد.

فرماندار طارم هم در این جلسه ضمن قدردانی از حضور مدیرکل و تعدادی از معاونین و مدیران صداوسیمای استان در این شهرستان به بیان برخی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های طارم پرداخت و گفت: شهرستان طارم که به هندوستان ایران معروف است از قطب‌های کشاورزی و باغداری در کشور محسوب می‌شود و ۶۲ نوع محصول در حوزه زراعی و باغداری در این شهرستان وجود دارد که از مهمترین آن‌ها می‌توان به زیتون، انجیر، انار و. اشاره کرد.

آقای صفری برگزاری برنامه هفته‌های فرهنگی شهرستان‌ها را یک حرکت خوب و نوآورانه عنوان کرده و افزود: اجرای این برنامه فرصت خوبی را برای شهرستان‌ها ایجاد کرد تا بتوانند ظرفیت‌ها و استعداد‌های بالقوه خود را برای توسعه شهرستان‌ها معرفی نمایند که لازم است از صداوسیمای استان برای شکل دهی این حرکت خلاقانه تقدیر و تشکر نمایم.

او وجود جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی را از جمله ظرفیت‌های طارم جهت گسترش گردشگری در این منطقه اعلام کرد گفت: صداوسیما می‌تواند در معرفی نقاط قوت شهرستان اثرگذار باشد.

در ادامه این جلسه مدیران ادارات مختلف شهرستان نیز به بیان نظرات، دیدگاه‌ها و انتظارات خود از رسانه استانی پرداختند.

خاطر نشان می‌شود مدیرکل صداوسیما مرکز زنجان در بدو ورود به شهرستان طارم، ضمن حضور در گلزار شهداء شهر آببر و ادای احترام به مقام والای شهدای گرانقدر این شهر، در منزل شهید فرامرز حاجیلو از شهدای روستای هزاررود حضور یافته و با خانواده این شهید والامقام دیدار کرد.

حضور در دفتر امام جمعه و فرماندار این شهرستان و بازدید از ایستگاه طارم تپه از دیگر برنامه‌های مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان و هیئت همراه در این سفر یکروزه بود.
 
 
انتهای پیام/ر

سفر یک روزه  مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان به شهرستان طارم

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.