برای امسال ۱۴ میلیارد و ۱۵ میلیون تومان برای ایجاد ۵۸ کیلومتر مسیر دوچرخه درنظر گرفته شده است.

اختصاص ۱۴ میلیارد تومان برای ایجاد مسیر دوچرخه در مشهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، خلیل‏ الله کاظمی معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با اشاره به مناسب‎سازی فضا‌های شهری برای شهروندان به ویژه معلولان گفت: اعتبارات اختصاص یافته برای اصلاح و بهسازی پیاده‎رو‌های شهر در سال ۹۸ نسبت به سال گذشته، حدود ۳۶۰ درصد افزایش داشته است.

او افزود: براین اساس امسال ۶۵ میلیارد تومان اعتباربه اصلاح و بهسازی پیاده‎رو‌ها اختصاص یافته که سال ۹۷ این رقم ۱۸ میلیارد تومان بوده است.

او با بیان اینکه در حال حاضر ۷۶ پروژه با ۲۲۰ هزارمترمربع و اعتبار ۶۰ میلیارد تومان در مناطق مختلف شهر مشهد در حال اصلاح و بهسازی است، تصریح کرد: همچنین ۱۶ هزار مترمربع از پیاده‎رو‌های شهرمشهد نیز که دارای نقص است با هزینه ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان رفع نقص شده است.

کاظمی با بیان اینکه امسال ۱۰ هزارمترمربع مسیر ویژه توان‎یابان درپیاده رو‌ها ایجاد می شود، افزود: برای این کار بیش از ۲ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده است.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد به بهسازی پیاده‎رو‌های مسیر خیابان کوهسنگی به طول ۴ کیلومتر اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به عرض مناسب مسیر کوهسنگی، بهسازی پیاده‎رو‌های این خیابان با طرح ویژه و زیبایی در حال احداث است تا شهروندان به پیاده‎روی تشویق شوند.

او گفت: یکی دیگر از پروژه‌های قابل توجه دراین حوزه بهسازی پیاده رو‌های بولوار طبرسی شمالی به طول دو کیلومتراست که عملیات اجرایی آن از میدان فجر تا انتهای بولوار طبرسی شمالی با اعتبار ۳ میلیارد تومان امسال آغاز شده که فضای خوبی را در این منطقه جهت پیاده‏روی ایجاد می کند.

 معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: در حال حاضر در مشهد ۱۲۵ کیلومتر مسیر ویژه دوچرخه ایجاد شده است که امسال به ۱۸۳ کیلومتر افزایش خواهد یافت.

 

انتهای پیام//ف.ح

 

افزایش ۳۶۰ درصدی اعتبار اصلاح و بهسازی پیاده‎رو‌های شهر

 

برچسب ها: حمل و نقل ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.