احداث و بهسازی پیاده­ روهای معابر اصلی در قطاع ٣و۴ به اتمام رسید و پیاده رو های حاشیه بولوار رضوان در قطاع ٢ با پیشرفت ٨٠ درصدی دردست اجراست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مصطفی نعمتی شهردار منطقه ثامن گفت: در حال حاضر هم احداث پیاده رو های حاشیه بولوار تازه احداث شده رضوان در قطاع ٢ با پیشرفت ٨٠ درصدی دردست اجراست و همچنین بهسازی پیاده روهای خیابان شهیداندرزگو و خیابان چهارباغ نیز به زودی آغاز خواهد شد.

او تصریح کرد: عملیات پیاده­ روسازی در محدوده مذکور بالغ بر ۴۵ هزارمترمربع می­ شود که در حاشیه بلوار شارستان از خیابان طبرسی تا میدان شهید حججی و همچنین حاشیه بولوارهای شعاعی امیر­المومنین(ع) و شهدای حج صورت گرفته است.

شهردار منطقه ثامن گفت: بخش عمده ای از عملیات اجرایی ساخت پیاده رو و یا رفع نواقص پیاده روهای موجود در این محدوده­ از زمستان سال گذشته و بخشی هم از ابتدای امسال آغاز شده بود که با احداث پیاده روهای حاشیه میدان امر به معروف و نهی از منکر در تقاطع بلوار امیرالمومنین(ع) و بولوار شهید شوشتری(شارستان قطاع٣)، پازل بهسازی و احداث پیاده رو ها در قطاع ٣و۴ به پایان رسید.

او با اشاره به اینکه در پیاده روهای جدیدالاحداث بحث اجرای مسیر ویژه تردد دوچرخه و موتورسیکلت و همچنین جانمایی مناسب مبلمان شهری با هدف افزایش رفاه حال زائران و مجاوران حرم مطهرنیز در نظر گرفته شده است،ادامه داد: عملیات مذکور با صرف ۴٠میلیارد ریال اعتبار به انجام رسیده است.

نعمتی افزود: همچنین بنا به درخواست­های مردمی و اعلام مرکز پاسخگویی شهرداری مشهد١٣٧ و در پی بازدیدهای کارشناسان فنی و عمران منطقه، پیاده­ روهای هر دو سمت خیابان شیرازی از چهارراه شهدا تا حرم نیز بهسازی شد.

شهردار منطقه ثامن گفت: در حال حاضر هم احداث پیاده رو های حاشیه بولوار تازه احداث شده رضوان حد فاصل خیابان شهیدمحسن کاشانی تا تپل محله واقع در قطاع ٢ هم با پیشرفت ٨٠ درصدی دردست اجراست و همچنین بهسازی پیاده روهای خیابان شهیداندرزگو و خیابان چهارباغ نیز به زودی آغاز خواهد شد.
 
انتهای پیام//م.پ
 

انجام عملیات احداث و بهسازی پیاده­ روهای قطاع٣و۴

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار