حاصل عملکرد شما و همکاران شما در دولت سقوط چهار پله‌ای ایران در شاخص‌های تسهیل فضای کسب و کار را رقم زد.

عملکرد شما در دولت سقوط چهار پله‌ای ایران در شاخص‌های تسهیل فضای کسب و کار را رقم زدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدفرید موسوی نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: آقای رحمانی شما عالی ترین مقام در بخش تولید و صنعت هستید و وزارتخانه شما مسئول بخش تولید و در نتیجه کسب و کار است؛ با اتخاذ برنامه های ناهماهنگ و جزیره ای نمی‌توان مشکلات بخش تولید را حل کرد.

او ادامه داد: در برنامه ششم توسعه مقرر شد دولت سیاست‌هایی را اتخاذ کند که سالانه شاهد ارتقا ۱۰ پله ای ایران در حوزه شاخص های بهبود فضای کسب و کار باشیم.

موسوی تصریح کرد: حاصل عملکرد شما و همکاران شما در دولت سقوط چهار پله‌ای ایران در شاخص‌های تسهیل فضای کسب و کار را رقم زد. امروز ایران در رتبه ۱۲۸ شاخص‌های سهولت کسب و کار قرار دارد.

نماینده مردم تهران گفت: هیئت وزیران تکالیف دستگاه‌ها برای بهبود فضای کسب و کار را مشخص کرده است. بر اساس گزارش‌های اخیر دولت، وزارت صنعت، معدن و تجارت تحت مدیریت شما در انجام وظایف محوله جهت بهبود شاخص‌های کسب و کار کوتاهی کرده است، من قبول دارم که شما در شرایط نامطلوبی سکاندار وزارتخانه صنعت شدید، اما متاسفانه در همین دوران شما اقدامات اساسی برای تسهیل فضای کسب و کار انجام نداده اید.

موسوی گفت: در بخش معدن علیرغم تصریح قانون معادن مبنی بر لزوم ایجاد پنجره واحد جهت تسهیل کسب و کار هیچ اقدامی در این زمینه انجام نداده اید، در سال ۹۷ بیش از ۴۰۰ بخشنامه در حوزه صادرات و واردات صادر شده است که موجب ایجاد مشکلات عدیده ای برای فعالان اقتصادی شده است

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار