مدیر امور آب و فاضلاب شهری شهرستان روانسر از اجرای شبکه «بای پس» (سر ریز) در خط انتقال شبکه فاضلاب شهر روانسر خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،غفار صالحی مدیر امور آب و فاضلاب شهری شهرستان روانسر گفت : پروژه بای پس یا سر ریز خطوط انتقال فاضلاب شهر روانسر به طول ۱۵۰ متر با لوله سایز هزار پلی اتیلن در محدوده پایین دست شهرک ویس القرن اجرا می‌شود.

او اعتبار اجرای این طرح را چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت : این طرح هم اکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری شهرستان روانسر افزود: هدف از اجرای این پروژه، پیش بینی و جلوگیری از برگشت فاضلاب به داخل اراضی کشاورزی و خسارات به کشت کشاورزان در زمان وقوع بارندگی‌ها است.

صالحی به ضرورت اجرای این پروژه اشاره کرد و گفت: از جمله حوادثی که ممکن است در بهره‌برداری از شبکه‌های جمع آوری فاضلاب باعث بروز مشکل و تبعات زیست محیطی گردد، مسدود و پرشدن شبکه فاضلاب و یا شکستن و تغییر وضعیت در قسمتی از شبکه است که در این مواقع شاهدگرفتگی و پس زدگی فاضلاب سطح معابر خواهیم بود.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری شهرستان روانسر افزود: به منظور جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی احداث نقطه سرریز (بای پس) فاضلاب با خطوط کمکی و اجرای منهول در دستور کار قرار گرفته است.

 

 

انتهای پیام/د

پروژه بای پس  ۱۵۰ متر طول دارد

 

برچسب ها: محیط زیست ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.