مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان گفت: از بین ۱۷۳ قصه بارگذاری شده بر روی سایت قصه گویی استان ۳۸ نفر انتخاب و به مرحله اجرای صحنه‌ای راه یافتند.

رقابت ۳۸ نفر در اجرای صحنه‌ای ویژه برنامه بین المللی قصه گوییبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محسن روحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان گفت: از بین ۱۷۳ قصه بار گذاری شده بر روی سایت قصه گویی استان کرمان ۲۴ نفر از بخش خانم‌ها و آقایان، ۱۱نفر از بخش دختران و پسران، ۳ نفر از بخش پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها به مرحله‌ی اجرا صحنه راه یافتند.

او با اشاره به اینکه عبدالرضا قراری، مازیار رشید صالحی و زهرا استاد نارویی داوران این ویژه برنامه هستند، افزود: منتخبین برای شرکت در مرحله اجرای صحنه‌ای ۹ و ۱۰ مهر ماه سال جاری باهم رقابت می‌کنند.

روحی گفت: در پایان مرحله استانی این ویژه برنامه ۵ نفر از بخش خانم‌ها و آقایان به مرحله منطقه‌ای که پایان آبان در مشهد برگزار میشود می‌روند همچنین دو نوجوان و دو پدربزرگ و مادربزرگ نیز مستقیم به مرحله کشوری که شب یلدا در تهران برگزار خواهد شد می‌روند.

اوافزود: این ویژه برنامه با محوریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با هدف احیای فرهنگ قصه و قصه‌گویی و اثرات تربیتی آن بر روی افراد هر ساله در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س


برگزاری  ویژه برنامه بین المللی قصه گویی در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.