همایش از موج تا اوج یادواره شهدای یگان دریایی شهرستان دلیجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، همایش از موج تا اوج یادواره سرداران دریادل شهرستان دلیجان به منظور نکوداشت شهدای شهرستان دلیجان در یگان دریایی  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  برگزارشد.

از موج دریا تا اوج عروج سرداران دریادل دلیجان

این همایش به منظور نکوداشت سرداران شهید شهرستان دلیجان در سرداران شهیدحسن دلاوری و علی محمد توکلی  فرماندهان  یگان دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس باحضور مردم قدرشناس دلیحان برگزارشد.

شهید علی محمد توکلی فرمانده گروهان یکم دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس متولد ۱۳۴۰ در هفدهم مهرماه سال ۱۳۶۶ در منطقه عملیاتی خرمشهر به همرزمان شهیدش پیوست.

شهید حسن دلاوری فرمانده گروهان دوم دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس متولد ۱۳۴۴ در بیست و شش اسفندماه سال ۶۳ در منطقه عملیاتی جنوب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت کمیجان

در کمیجان هم مراسم تجلیل از پیشکسوتان جبهه و جنگ و جهادو مقاومت با حضور جانبازان آزادگان و خانواده‌های معظم شهدای شهرستان کمیجان برگزار و از پدران و مادران شهدا و تعدادی از جانبازان و ایثارگران تجلیل شد.

حجت الاسلام مقدسی پور امام جمعه شهرستان کمیجان در این مراسم با بیان اهمیت گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: استقلال و آزادی که ما در کشور شاهد آن هستیم مرهون خون پاک شهیدان و هزاران جانباز و آزاده‌ای است که در این راه خونشان را تقدیم کردند.

حجت الاسلام مقدسی پور افزود: تا امروز حفاظت از این انقلاب و کشور و پاسداشت از ارزش‌های آن وظیفه همگانی است و خانواده معظم شهدا به عنوان سرمایه‌های معنوی کشو باید همواره مورد تکریم قرار بگیرند.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.