برگزیدگان بخش دعاخوانی، اذان، همسرایی و همخوانی در چهل و دومین دوره مسابقات ملی قرآن کریم معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،در فینال چهل و دومین دوره‌ی مسابقات سراسری قران کریم برگزیدگان بخش دعاخوانی، اذان، همسرایی و همخوانی معرفی شدند.

در فینال چهل و دومین دوره‌ی مسابقات سراسری قران کریم در رشته‌ی همسرایی و همخوانی قرآن کریم گروه «العباد» از استان خوزستان رتبه اول، گروه «شمس» از استان تهران رتبه دوم، گروه «نور اهل بیت» از استان تهران رتبه سوم، گروه «حبل‌المتین» از استان زنجان رتبه چهارم و گروه «آل یاسین» از استان خوزستان رتبه پنجم را کسب کردند.

در بخش فینال رشته‌ی دعاخوانی حجت الاسلام و المسلمین حمید رضا اسکندری از استان فارس، سجاد براتی ازاستان چهارمحال و بختیاری، علی صدقی از استان کرمان، حجت الاسلام شهاب امانت چی از استان قم و احمد راهی مالکی از استان خوزستان به ترتیب رتبه‌های اول تا پنجم را در فینال چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به دست آوردند.

همچنین در اختتامیه‌ی رشته‌ی اذان در چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سید محمدهادی قاسمی از استان تهران رتبه اول، مجتبی کریمی از استان مازندران رتبه دوم، وحید باقرنژاد از استان تهران رتبه سوم، محمدرضا نمازی از استان گیلان رتبه چهارم و محمدحسین ابراهیمی از استان قم رتبه پنجم را از آن خود کردند.


انتهای پیام/م

 

برگزاری اختتامیه چهل و دومین دوره مسابقات ملی قرآن کریم

برچسب ها: قرآن ، احکام شرعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.