آیت الله شاهچراغی گفت:خدمت به زائران اربعین را توفیق الهی است که این توفیق بزرگ الهی را باید تنها با اخلاص جبران کرد.

اخلاص کلید خدمت به زائران اربعین حسینیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در جمع خادمان موکب لبیک یاحسین سمنان خدمت به زائران اربعین را توفیق الهی برشمرد و گفت: این توفیق بزرگ الهی را باید تنها با اخلاص جبران کرد.

او افزود: ائمه جمعه استان سمنان باید مردم را با آگاهی در خصوص پاداش‌های الهی و اخروی خدمت به امام حسین (ع) و ائمه اطهار دعوت به کمک در برپایی موکب‌های اربعین کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان مهربانی و خوشرویی در دیدار با زائران اربعین را مهمتر از ارائه خدمت دانست و عنوان کرد: باید از مهمانان امام حسین (ع) با محبت و اخلاص پذیرایی شود.

حجت الاسلام عربی مسئول موکب لبیک یا حسین (ع) سمنان اربعین را گردهمایی بزرگ عاشقان امام حسین (ع) دانست و گفت: حضور گسترده مسلمانان و ادیان مختلف نشان از ارادت جهانیان به امامان معصوم به خصوص امام حسین است.

عربی اظهار داشت: موکب لبیک یاحسین (ع) سمنان از سال ۹۱ در نجف اشرف برپا شد و تا کنون هر ساله به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی کرده است. ۱۴۶ نفر در قالب سه گروه از سوم مهرماه تا هفدهم مهرماه به نجف اشرف برای ارائه خدمات اعزام می‌شوند.

او افزود: در سال گذشته ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده است که باتوجه به ازدیاد جمعیت هزینه‌های امسال به یک میلیارد تومان می‌رسد.

انتهای پیام / م

۱۴۶ نفر جهت خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی به نجف اشرف اعزام می شوند

برچسب ها: ائمه اطهار ، محرم 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.