رئیس کل دادگستری استان اردبیل بر لزوم تقویت فرهنگ صلح و سازش در جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل صبح امروز در نشست با معاونین قضایی و روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی دادگستری استان اردبیل بر لزوم تقویت فرهنگ صلح و سازش، دقت و ارتقای کیفیت در رسیدگی به پرونده ها، پیشبرد برنامه محور امور، نظارت و سلامت مجموعه، صرفه جویی و تکریم ارباب رجوع تاکید کرد.

او همچنین بر مبارزه بی امان با ظلم و مظاهر فساد در سطوح مختلف در عرصه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و اداری تأکید کرد و افزود: دستگاه قضایی با تأسی از راه شهدا با حفظ استقلال و اقتدار خود با هر گونه ظلم و تبعیض و انحرافات، قاطعانه و بر طبق قانون اقدام می‌کند.

گشایش نمایشگاه پوستر "دفاع مقدس به روایت مطبوعات"

به همت معاونت فرهنگی دادگستری کل استان اردبیل، به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین زوایای تاریخی دفاع مقدس نمایشگاهی با عنوان " دفاع مقدس به روایت مطبوعات " در صحن اصلی ساختمان مرکزی دادگستری استان اردبیل و چندین مجتمع قضایی دیگر برگزار شد.

لزوم تقویت فرهنگ صلح و سازش در جامعه

اکبر منتظر، سرپرست معاونت فرهنگی و امور ایثارگران دادگستری استان اردبیل هدف از برگزاری این نمایشگاه را زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و ایثارگری رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت:مقابله با طوفان تبلیغاتی دشمنان انقلاب مهمترین وظایف نهاد‌های فرهنگی دانست.

لزوم تقویت فرهنگ صلح و سازش در جامعه

همچنین به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در راستای برنامه‌های ترویج ایثار و شهادت، مسئولان دادگستری استان اردبیل از نمایشگاه رزمی فرهنگی والفجر ۸ استان اردبیل بازدید کردند که در این بازدید، مسئولین ضمن ادای احترام به مقام شامخ ایثارگران از یادمان شهدا و غرفه‌های نمایشگاه بازدید و نیز به محل غرفه بسیج حقوقدانان و معاونت فرهنگی دایر در نمایشگاه مراجعه و از نزدیک با خدمات مشاوره حقوقی قضایی ارائه شده دیدن کردند.

انتهای پیام/ح

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه

برچسب ها: دادگستری ، فساد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.