جلسه کارگروه بانوان و خانواده در شهر خنداب برگزار شد.

کارگروه بانوان در خنداب/ دیدار با سالمندان در آشتیانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، جلسه کارگروه بانوان و خانواده شهرستان خنداب با حضور مدیر کل امور بانوان استانداری مرکزی در فرمانداری خنداب برگزار شد .

آسیب های اجتماعی حوزه زنان ، اخلاق در خانواده ، ارزیابی آسیب ها در حوزه اورژانس اجتماعی، توانمند سازی زنان سرپرست خانوار ازجمله مباحث بود در این جلسه که پیرامون آنها بحث و تبادل نظر شد .

فرجی مدیر کل امور بانوان استانداری مرکزی در این جلسه گفت : باید حرکت بانوان در مسیر مستقیم و تکاملی بر طبق قانون اسلامی - ایرانی باشد .

فرجی افزود: دشمنان در تلاشند که دین را مانع حقوق زنان در جامعه نشان دهند و باید فرصت های متناسب با شرایط اقتصادی _ اجتماعی برای زنان خانواده در جامعه فراهم شود.

دیدار با سالمندان در آشتیان

به مناسبت هفته سالمند جمعی از مسئولان شهرستان آشتیان باحضور در مرکزشبانه روزی نگهداری سالمندان از این مرکزی بازدید کردند.

در این بازدید آشتیانی معاون فرماندار، فراهانی بخشدار ، براری سرپرست اداره بهزیستی.، فراهی مسئول کمیته امداد امام خمینی (ره) و محمدی رئیس شبکه بهداشت و دیگر مسئولان شهرستا آشتیان با سالمندان دیدارکردند.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: استانداری ، سالمندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.