معرفی الگوی سوم زن، نه شرقی نه غربی بانوان مجاهد مسلمان ایرانی هدف کار گروه بانوان کنگره ملی نقش امام (ره) در دفاع مقدس است.

معرفی الگوی سوم زن، هدف کمیته بانوان کنگره ملی نقش امام (ره) در دفاع مقدسراضیه مجاوری دبیر کار گروه بانوان کنگره ملی کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: هدف این کارگروه معرفی الگوی سوم، زن نه شرقی نه غربی بانوان مجاهد مسلمان ایرانی هست که در مقطعی از تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس توانستند الگو و مدلی را از جایگاه یک خانم ارائه دهند و قابلیت جهانی سازی و صدور به جهان را دارد.

مجاوری افزود: کارگروه بانوان این کنگره با ماموریت نقش بانوان استان مرکزی در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با رویکرد موضوعی اجلاسیه بانوان به میزبانی کمیته بانوان شکل گرفت و به همین علت تلاش شد همه عناوین موضوعی که در داخل برنامه قابل اجراست هر کدام به نحوی بخواهند این موضوع را برای مخاطب یادآوری کنند و تبیین کنند.

او اضافه کرد: در طول چند سال فعالیت کارگروه بانوان به علت مواجهه ما با بانوانی که خاطرات بسیار زیبا و حماسه آفرینی از لحظات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و به ویژه از نقش آفرینی خودشان در این مقطع تاریخی داشتند منجر به این شد که قسمت عمده تولیدات کار گروه محتوایی باشد.

دبیر کار گروه بانوان کنگره ملی کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی بیان کرد: مهمترین این تولیدات کتاب معلم ثانی با موضوع بررسی نقشه بانوان استان استان مرکزی در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، کتاب روایت یک موج با موضوع بزرگداشت اربعین دختران شهیدی که در قیام ۱۹ دی سال ۵۷ به شهادت رسیدند، سرودی با آهنگ و تولید محتوا کاملاً بومی با گزاره‌هایی که احیا کننده بانوی مسلمان و مجاهد ایرانی است و همینطور یک چادر ایرانی است.

او با بیان این که در طول سال‌های فعالیت کارگروه به تخصص‌های کافی نیاز بود ادامه داد: در این مدت کارگاه‌های تخصصی به موازات نیازمندی به نوع تخصص‌ها برای اعضای گروه برگزار کردیم.

انتهای پیام/ م

تشریح فعالیت‌ها کار گروه بانوان کنگره ملی کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.