مهم‌ترین حوادث امروز، دوشنبه ۸ مهرماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در دوشنبه ۸ مهرماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

پراید حامل تریاک در بن بست قانون

سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی بهبهان گفت: به منظور مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ و در اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی "زیدون"شهرستان بهبهان با اقدامات تخصصی و رصد اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودروی سواری پراید حامل مواد مخدر مطلع، خودروی مذکور را در محور "بهبهان ـ امیدیه" شناسایی کرده و طی عملیاتی غافلگیرانه آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۲۸ کیلو و ۳۳۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.

سرهنگ عزیزی اظهار داشت: در این رابطه یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستبند پلیس اهواز بر دستان سارقان کیف قاپ

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز گفت: در پی وقوع چند فقره کیف قاپی توسط راکبان یک موتورسیکلت در نقاط مختلف شهر اهواز، تدابیر ویژه جهت شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او تصریح کرد: ماموران انتظامی کلانتری ۲۶ موفق شدند، با اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی‌های نامحسوس و هدفمند، ۲ سارق را درحالیکه با پرسه زنی در کوچه‌های خلوت به دنبال یافتن سوژه مناسب برای سرقت بودند، شناسایی و پس از هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه متوقف و دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند اذعان داشت: سارقان پس از شناسایی توسط مالباختگان ضمن اعتراف به جرم خود به ۵ فقره کیف قاپی در نقاط مختلف شهر اهواز اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز ضمن اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی، به شهروندان توصیه کرد: در اماکن شلوغ بلاخص هنگام خرید دربازار و مراکز خرید، از موبایل، کیف پول و وسایل همراه خود غفلت نکنند و در صورت مشاهده هرگونه رفتار مشکوک بلافاصله مراتب به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شود.

سارقان گاردریل‌های فلزی و علائم راهنمایی و رانندگی به بن بست رسیدند

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی رامهرمز گفت: ماموران گشت انتظامی پاسگاه "مربچه" در محور رامهرمز _اهواز با گشت زنی محسوس و هدفمند متوجه فقدانی یکی از تابلو‌های دور برگردان بزرگ شدند.

او اذعان داشت: ماموران پس از بررسی متوجه شدند که تابلو تخریب و روی زمین افتاده و همچنین ۲ سارق را حین سرقت شناسایی که سارقان به محض مشاهده ماموران از تاریکی شب و پوشش جنگلی استفاده و متواری شدند.

سرهنگ سهرابی تصریح کرد: ماموران انتظامی پس از تعقیب و گریز سارقان، سرانجام موفق شدند یکی از سارقان را که دارای سوابق کیفری متعدد بوده دستگیر و تلاش برای دستگیری همدست متواری وی ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان رامهرمز با بیان اینکه متهم در بازجویی پلیس به بزه انتسابی اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۵۰۰ کیلوگرم اموال تخریبی سرقتی نیز کشف شد، همچنین متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل و اماکن در اهواز

سرهنگ سعید شعبان رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان گفت: درپی وقوع چند فقره سرقت از منازل و اماکن در برخی مناطق شهرستان اهواز، موضوع به صورت ویژه جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با اقدامات فنی و تخصصی ۲ سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی ۲ عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ شعبان تصریح کرد: متهمان در بازجویی پلیس به ۱۳ فقره سرقت از منازل واماکن در نقاط مختلف شهرستان اهواز اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شده و عوامل زمینه ساز اصلی سرقت از منزل را استفاده نکردن از سیستم‌های امنیتی و حفاظتی، عدم رعایت نکات ایمنی در راه‌های ورودی و خروجی اماکن، رعایت نکردن اصول ایمنی پس از پایان ساعت کار یا در تعطیلات، کنترل نکردن ورود و خروج افراد، نگهداری بیش از نیاز وجوه نقد و اسناد مالی در مکان‌های غیر امن ساختمان بیان کرد.

کشف ۱۰۰ هزار لیتر نفت خام قاچاق در کارون

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با کار اطلاعاتی ۲ کارگاه محل دپوی سوخت قاچاق را در روستای "دامغه کوچک" و "قلعه چنعان" از توابع شهرستان کارون شناسایی، بلافاصله عوامل انتظامی پس از هماهنگی با مرجع قضائی در معیت عوامل حراست شرکت نفت جهت بررسی و بازدید به محل مذکور اعزام شدند.

او افزود: ماموران در بازرسی از محل‌های مذکور ۴ تانکر ثابت و ۷ دستگاه تانکر مخصوص حمل فرآورده‌های نفتی حامل ۱۰۰ هزار لیتر نفت خام قاچاق فاقد هرگونه مدارک قانونی را کشف و خودرو‌های مذکور نیز توقیف و به نمایندگان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تحویل داده شدند.

سردار عباس زاده بیان داشت: ارزش محموله‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه در این رابطه ۳ قاچاقچی دستگیر و برای اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، گفت: پلیس در برخورد با کالای قاچاق با جدیت عمل می‌کند و از شهروندان نیز انتظار داریم هرگونه فعالیت غیرمجاز از جمله قاچاق کالا را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.