مهم‌ترین حوادث امروز، شنبه ۶ مهرماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در شنبه ۶ مهرماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

۱۳ سارق و قاچاقچی موادمخدر در دشت آزادگان دستگیر شدند

سرهنگ سیدقاسم موسوی فرمانده انتظامی دشت آزادگان گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در سطح این شهرستان از سوی مأموران کلانتری ۱۱ و یگان امداد به مدت ۴۸ ساعت اجرایی شد.

او اظهار داشت: ماموران در حین اجرای این طرح موفق شدند ۵ سارق حرفه‌ای و ۷ سوداگر مرگ را دستگیر نمایند و ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی، ۸۳ گرم انواع موادمخدر و مقادیر زیادی آلات و ادوات استعمال مواد مخدر نیز کشف گردید.

سرهنگ موسوی بیان کرد: همچنین ۴۲ دستگاه موتورسیکلت و ۷ خودروی متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل و تعداد ۳۷ خودرو اعمال قانون و ۹۰ مورد تذکر لسانی داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان هدف از اجرای این طرح‌ها را افزایش احساس امنیت در بین شهروندان عنوان کرد و از شهروندان خواست با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

دستبند قانون بر دستان معتادان متجاهر و سارقان سابقه دار

سرهنگ امیرعباس شهبازی فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی و همزمان با آغاز فصل بازگشایی مدارس، طرح پاکسازی مسیر دانش‌آموزان را از لوث وجود سارقان و مزاحمان خیابانی با هماهنگی مرجع قضایی توسط ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ این فرماندهی به مرحله اجرا در آمد.

او تصریح کرد: در حین اجرای این عملیات تعداد ۲ دستگاه خودروی سواری و ۱۶ دستگاه موتورسیکلت متخلف و مزاحم توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

سرهنگ شهبازی اذعان داشت:در ادامه طرح پاکسازی، تعداد ۴ نفر سارق سابقه‌دار دستگیر و ۸ نفر معتاد متجاهر از سطح پارک‌ها و فضای سبز نزدیک مدارس جمع آوری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک در پایان با اشاره به اینکه آموزش توصیه‌های انتظامی به کودکان و نوجوانان موجب پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌گردد، از شهروندان خواست ضمن همکاری با پلیس، فرزندان و دانش‌آموزان خود را نسبت به تهدیدات خارج از خانه و مسیر مدرسه آگاه کنند.

تلف شدن ۴۰ راس گوسفند بر اثر واژگونی کامیون در جاده سردشت دزفول

علی قربانی بخشدار سردشت دزفول گفت: یک دستگاه کامیون حامل احشام ساعت حدود ۳ بامداد امروز در مسیر گتوند به سردشت دزفول واژگون شد.

او محل حادثه را ۶۰ کیلومتری دزفول اعلام کرد و افزود: این حادثه به تلف شدن ۴۰ راس گوسفند و مصدومیت جزئی سرنشینان کامیون ختم گردید.

بخش سردشت از بخش‌های کوهستانی و سخت گذر شهرستان دزفول است که اهالی آن به علت نداشتن جاده مناسب با حوادث رانندگی بسیاری درگیر هستند.

۳۸ سارق حرفه‌ای در اهواز دستگیر شدند

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار، همچنین فروشندگان موادمخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز به مدت ۲ روز در شهرستان اهواز به مرحله اجرا در آمد.

او افزود: ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ۳۸ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار، ۳ خرده فروش موادمخدر و ۲ عامل تیراندازی را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند تصریح کرد: ماموران انتظامی در راستای اجرای این طرح مقدار ۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر، تعداد ۲ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و ۲ فقره تیراندازی نیز کشف کردند.

این مقام انتظامی اذعان داشت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۶۹ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اهواز اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با بیان اینکه در این راستا ۲۳ موتورسیکلت و ۱۸ خودروی متخلف توقیف و ۱۹ معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شد، افزود: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.

سارقان حرفه‌ای در بن بست قانون

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور مبارزه قاطع با سارقان و رضایتمندی شهروندان در این شهرستان، پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی ۵ روز گذشته توسط ماموران انتظامی این فرماندهی به مرحله اجرا درآمد.

او بیان کرد: ماموران در اجرای این طرح ۵ سارق حرفه‌ای را شناسایی و دستگیر، که متهمان در بازجویی پلیس به ۲۰ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ پاپی ضمن اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی از شهروندان خواست: هرگونه مورد مشکوک را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

تانکر حامل گازوئیل قاچاق متوفق شد

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: روز گذشته در اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی عوامل پاسگاه انتظامی "یزدنو" شهرستان هویزه حین گشت زنی در مسیر طلائیه به یک تانکر مشکوک و با استفاده از علائم هشدار دهنده آن را متوقف کردند.

او اظهار داشت: ماموران انتظامی در بازرسی از این خودرو ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را کشف و در همین راستا یک متهم را نیز دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی سوخت قاچاق کشف شده را یک میلیارد و ۴۵۲ میلیون ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل متهم به مرجع قضائی، افزود: قاچاق فرآورده‌های سوختی برای همه اقشار و تمام سطوح میهن عزیزمان زیانبار است از این رو برخورد با این پدیده با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود.

نقاط آلوده و جرم خیز در باغملک پاکسازی شدند

سرهنگ حسین زلقی فرمانده انتظامی باغملک گفت: با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با هدف پاکسازی آن مناطق حساس با توجه به شروع فصل مدارس و بالا بردن ضریب امنیت در سطح این شهرستان از لوث وجود مجرمان و معتادان متجاهر توسط ماموران انتظامی این فرماندهی طی ۴۸ ساعت به مرحله اجرا در آمد.

او اذعان داشت: در اجرای این طرح ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ۵ خرده فروش و معتاد متجاهر را شناسایی و دستگیر که از آنان مقدار ۱۲۰ گرم انواع مواد مخدر که همه آن‌ها بسته بندی و آماده فروش بودند و سایر آلات استعمال مواد مخدر را کردند.

سرهنگ زلقی اظهار کرد: نیروی انتظامی به جهت نجات جامعه از لوث وجود سوداگران مرگ، بصورت شبانه روزی با هنجار شکنان به شدت و بدون اغماض برخورد می‌کند.

دستگیری ۱۷ سارق سابقه دار در دزفول

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی پس از هماهنگی با مرجع قضائی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او بیان کرد: ماموران در اجرای این طرح ۱۷ سارق سابقه دار را شناسایی و دستگیر که در بازرس از مخفیگاه آنان مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی و مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ گراوندی اظهار داشت: همچنین در اجرای این طرح ۱۲ دستگاه خودرو و ۱۷ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و متهمان نیز در بازجویی پلیس به ۴۰ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول ضمن اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی از شهروندان خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سارقان با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.