آغاز عرضه هوآوی Mate 30 و Mate 30 Pro در چین

هوآوی فروش اعضای خانواده Mate 30 و Mate 30 Pro را در چین آغاز کرد.

آغاز عرضه هوآوی Mate 30 و Mate 30 Pro در چینبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همانطور که انتظار می‌رفت، امروز هوآوی با رونمایی از مدل‌های موجود در بازار چین، مراسم معرفی جهانی قبلی خود برای Mate 30 و Mate 30 Pro را دنبال کرد. قیمت‌های رسمی در کشور اصلی این شرکت از آنچه در سطح بین‌المللی اعلام شده پایین‌تر است و این مسئله اصلا تعجب آور نیست، زیرا معمولاً در دنیای فروش تلفن‌های هوشمند استراتژی فروش این گونه است.

اگر خواهان خریداری Mate 30 4G با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی باشید، باید ۵۶۰ دلار (۵۱۳ یورو) کنار بگذارید. اما اگر این میزان رم برای شما پاسخگو نیست می‌توانید نسخه‌ای که دارای ۲ گیگابایت رم بیشتری است را با قیمتی برابر ۶۰۲ دلار (۵۵۱ یورو) خریداری کنید.

گوشی Mate 30 5G با قیمت ۷۰۰ دلار (۶۴۱ یورو) دارای حافظه داخلی ۱۲۸ و رم ۸ گیگابایتی است و برای خریدن پیکربندی ۸/۲۵۶ گیگابایتی آن باید ۷۷۰ دلار (۷۰۵ یورو) هزینه کرد.

آغاز عرضه هوآوی Mate 30 و Mate 30 Pro در چین


بیشتر بخوانید: پرچمداران جدید هوآوی بدون برنامه‌های گوگل عرضه شدند/ آیا گوشی‌های هوآوی ارزش خرید دارند؟ 


اگر برای خرید گوشی Mate 30 Pro 4G چیزی در حدود ۸۱۳ دلار (۷۴۴ یورو) هزینه کنید، نسخه‌ای از این دستگاه به دست شما می‌رسد که دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است و با پرداخت ۸۳۳ دلار (۸۰۸ یورو) می‌توانید پیکربندی ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی آن را داشته باشید.

قیمت نسخه پیکربندی ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی گوشی بعدی این خانواده که Mate 30 Pro 5G نام دارد ۹۶۷ دلار (۸۵۵ یورو) است. باید برای خرید نسخه بهتر آن که دارای ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی است ۱۱۰۷ دلار (۱۰۱۳ یورو) پرداخت کنید.

آخر این فهرست، گوشی Mate 30 RS تنها یک نسخه دارد که آن نیز دارای یک رم ۱۲ گیگابایتی و یک حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی است. این گوشی ۱۸۲۲ دلار (۱۶۶۸ یورو) قیمت دارد. مدل‌های 4G امروز در خرده فروشان مختلف در چین از جمله فروشگاه VMall مخصوص خود هوآوی و JD.com در دسترس هستند.

انتهای پیام/

قیمت گوشی‌های جدید هوآوی منتشر شد

برچسب ها: فناوری ، هوآوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار