بمنظور ترویج فرهنگ وقف ۷۰ مبلغ بومی استان سمنان آموزش دیدند

دوره آموزش مبلغان بومی استان سمنان با شرکت ۷۰ مبلغ در این دوره برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت‌الاسلام روح‌الله عرفانی سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در حاشیه برگزاری دوره آموزش مبلغان بومی استان سمنان، ضمن بیان اینکه این دوره، با حضور مبلغان بومی، مشاوران مراکز وقف، ائمه جماعات بقاع متبرکه برگزار می‌شود، گفت: در این دوره آموزشی همچنین مدیران مراکز فرهنگی و قرآن بقاع متبرکه استان نیز حضور دارند.

او بابیان اینکه استقبال از این دوره آموزشی که به میزبانی امامزاده یحیی (ع) سمنان برگزار شد، خوب بوده است، افزود: این نخستین برنامه آموزشی سال جاری برای مبلغان و جامعه هدف از سوی اوقاف بود که با حضور کارشناس مسائل دینی مذهبی حجت‌الاسلام سلطانی برگزار شد.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان بابیان اینکه بیش از ۷۰ مبلغ در این دوره آموزشی حضور داشتند، بیان کرد: سبک کارگاهی و پرسش و پاسخ در زمره ویژگی‌های بارز این دوره آموزشی بود.

عرفانی بابیان اینکه پرسش و پاسخ، ارائه مباحث تخصصی در حوزه وقف و پاسخ به پرسش‌های حضار در زمره برنامه‌های این دوره آموزشی بوده است، تاکید کرد: سخنرانی یکی از معتبرترین روان‌پزشکان کشور در حوزه مشاوره خانواده، سبک زندگی اسلامی و نیز تربیت فرزند بخش دیگری از این کارگاه یک روزه بود.

انتهای پیام / م

ترویج فرهنگ وقف در سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.