عزیز الله نعمتی، خبرنگار خبرگزاری صداوسیمای مرکز گیلان، امروز در رشت تشییع و در زادگاهش شاندرمن ماسال به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، عزیز الله نعمتی، خبرنگار خبرگزاری صداوسیمای مرکز گیلان، که چند روز پیش بر اثر سکته مغزی، به کما رفته بود ، روز گذشته در ماسال به دیار حق شتافت.

پیکر این مرحوم امروز با حضور جمعی از مئولان و اصحاب رسانه و هنر در خبرگزاری صداوسیمای مرکز گیلان تشییع و در زادگاهش شاندرمن ماسال به خاک سپرده شد.

محمدباقر باقرزاده ، مدیرکل صداوسیما مرکز گیلان در پیامی درگذشت خبرنگار خبرگزاری صداوسیمای مرکز گیلان را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: درگذشت همکار پیشکسوت عرصه خبرنگاری عزیزالله نعمتی خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما در شهرستان ماسال موجب تاثر و تالم همه همکاران صدا وسیمای مرکز گیلان شد.

ایشان تا آخرین لحظات عمر شریف خود با عشق به حرفه خبرنگاری در این عرصه خطیر فعالیت کرد.

درگذشت این فقید سعید را به خانواده محترم ایشان، بازماندگان معزز و اصحاب رسانه استانی به مردم شریف شهرستان ماسال تسلیت عرض کرده، برای آن مرحوم از خداوند متعال علو درجات و برای بازماندگان محترم صبر و اجر با صحت و سلامتی مسالت دارم.

محمد جواد عامر فرماندار ماسال هم در پیامی درگذشت عزیزالله نعمتی را تسلیت گفت.
در این پیام آمده است:

انالله وانا الیه راجعون
فقدان درگذشت خبرنگار زحمتکش مرحوم نعمتی را به مردم شریف شهرستان ماسال خصوصا همکاران گرانقدرش در صداوسیمای مرکز گیلان تسلیت عرض نموده و از یاد نمیبریم که اگر شهرستان ماسال در ایران منزلتی یافته از زحمات این مرد پرتلاش بوده است؛ لذا همه در مراسم تشییع پیکر آن مرحوم حضور پرشور خواهیم یافت.

 

انتهای پیام/م.ع

پیکر عزیز الله نعمتی، خبرنگار خبرگزاری صداوسیمای مرکز گیلان تشییع و به خاک سپرده شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.