رئیس جمعیت هلال‌احمر بروجرد از برگزاری مانور ساعت صفر به وسیله امدادگران و نجاتگران این جمعیت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، محمد کرمی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجرد در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مانور ساعت صفر گفت: این مانور به مناسبت هفته دفاع مقدس با هدف تقویت سرعت عمل، انسجام تیمی، توان افزایی و آمادگی هر چه بهتر و بیشتر پرسنل، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در مواجهه با حوادث با شرکت بیش از ۵۰ نفر در محل جمعیت هلال احمر بروجرد برگزار شد.

کرمی افزود: این مانور در ساعت ۲۲ شب گذشته توسط مسئول امداد و نجات جمعیت به امدادگران و نجاتگران جهت امدادرسانی به حادثه دیدگان فرضی محبوس شده در کوهستان زده شد که عوامل امدادی جمعیت، در کمتر از ۳۰ دقیقه در مرکز اداری بروجرد حاضر و آماده حرکت به منطقه کوهستانی شدند.

او گفت: در این مانور رئیس، کارکنان، امدادگران، نجاتگران و رئیس هیئت کوهنوردی شهرستان حضور داشتند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجرد افزود : بعد از حضور همه نیرو‌های امدادی در محل جمعیت در ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه به سمت منطقه روستای چنارستان جهت صعود به قله ۲۹۰۰ متری «شیرمرد» حرکت کردند.

کرمی گفت: بعد از پیمایش مسافتی ۵ ساعته نیرو‌های امدادی توانستند قله را فتح کنند و سپس به پایین قله حرکت کنند و در نهایت در ساعت ۹ صبح روز جمعه پیمایش خود را به اتمام برسانند.

انتهای پیام/ر

انجام مانور ساعت صفر توسط امدادگران بروجردی

برچسب ها: هلال احمر ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.