نایب رئیس جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب گفت:به لطف باور جوانان و تلاش‌های نیروهای مسلح و وزارت دفاع در ساخت سلاح‌های مختلف و پیشرفته و به‌ روز در اوج قدرت و آمادگی هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،مهدی چمران نایب رئیس جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب شامگاه پنج‌شنبه در همایش «رزمندگان خمینی» که در حسینیه اعظم شهر بادرود به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس با الگو گرفتن از عاشورای امام حسین (ع) در جبهه‌های حق علیه باطل با دشمن جنگ کردند و با عزت به پیروزی رسیدند.

رئیس سابق شورای شهر تهران گفت: در زمان پیروزی انقلاب و در کوران انقلاب، منافقان کوردل حملاتی را علیه کشور انجام دادند که انقلاب را به چالش بکشند، حال وزیر امور خارجه آمریکا در جمع منافقین حضور پیدا کرده و برای آن‌ها سخنرانی می‌کند، احمق بودن آمریکایی‌ها وقتی است که نمی‌فهمند منافقان در مملکت ما جایی ندارند و برای آن‌ها سخنرانی می‌کنند.

او افزود: ما در دوران دفاع مقدس با سختی‌ها و چالش‌هایی روبرو بودیم و حتی یک سلاح ساده هم در اختیار ما قرار داده نمی‌شد، ولی برعکس، همه کشور‌های ابرقدرت دنیا از جمله آمریکا و شوروی سابق و سایر کشور‌ها به صدام کمک کردند، اما ایران با تکیه بر جوانان توانست جنگ را اداره کند.

نایب رئیس جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب با اشاره به اینکه شهید چمران علاوه بر اینکه رزمنده بود فردی دانشمند و متخصص هم بود، تصریح کرد: شهید چمران توانست در جنگ با استفاده از تخصص خود خلاقیت‌ها و نوآوری‌هایی را ایجاد کند و با استفاده از ظرفیت جوانان کار‌های خلاقانه زیادی را در دفاع مقدس انجام دهد که نمونه آن انداختن آب زیر پای دشمن و طراحی ماشین بود و ما هم اگر امروز به جوانان اعتماد کنیم به پیشرفت‌های خوبی دست پیدا خواهیم کرد.

چمران اضافه کرد: ما الآن به لطف باور جوانان و تلاش‌های نیرو‌های مسلح و وزارت دفاع در ساخت سلاح‌های مختلف و پیشرفته و به روز در اوج قدرت و آمادگی هستیم، اما این آمادگی به‌منظور اعلام جنگ با هیچ کشوری نیست؛ ما آماده دفاع از میهن اسلامی هستیم.

او با بیان اینکه ما هیچ ترسی از دشمن نداریم، تأکید کرد: بعضی مواقع دشمن می‌گوید ایران در خلیج فارس برای سایرین مزاحمت ایجاد می‌کند؛ ما هیچ مزاحمتی ایجاد نمی‌کنیم، اما اگر کسی بخواهد دست از پا خطا کند، چنان درسی به دشمن می‌دهیم که انگشت به دهان بماند.

چمران ادامه داد: وقتی سربازان آمریکایی به حریم آب‌های ایران تجاوز کردند، همه دیدند که نیرو‌های جمهوری اسلامی ایران با اقتدار آن‌ها را غافلگیر کردند یا در بحث پهپاد آمریکایی پاسداران عزیز ما بعد از ورود این پهپاد به آسمان ایران آن را مورد هدف قرار داده و میلیون‌ها دلار به آمریکا خسارت زدند و مهم‌تر از همه آبرویشان در دنیا رفت.

رئیس سابق شورای اسلامی شهر تهران در پایان با بیان اینکه مسأله اصلی کشور مسأله اقتصادی و احیای تولید ملی است، تأکید کرد: باید روی این مسأله کار کنیم، دشمن اصلی ما آمریکاست؛ به اروپا هم اعتمادی نیست چرا که اروپا بدون اجازه آمریکا آب هم نمی‌خورد.

انتهای پیام/م

 

برگزاری همایش «رزمندگان خمینی در بادرود

برچسب ها: دفاع مقدس ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.