فرمانده سپاه صاحب‌الزمان ( عج) استان اصفهان گفت:ایران امروز در دنیا زبانزد است و احدی جرات جسارت و دست‌اندازی به این ‏مرز و بوم را ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب‌الزمان ( عج) استان اصفهان دیروزدر همایش طلایه‌داران عرصه جهاد و شهادت اظهار داشت: هر حکومتی برای استحکام و ماندگاری نیاز به دو پارامتر مهم دارد و آن دو پارامتر علم و فرهنگ است که ایران اسلامی به پشتوانه فرهنگ غنی ایرانی اسلامی به پیروزی رسید و تداوم پیدا کرد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان با اشاره به شروع جنگ در ۳۹ سال پیش و تحریک صدام توسط آمریکا در حمله به ایران افزود: ‏دیروز شما‌ها بودید که با دفاع جانانه در برابر نظام سلطه ایستادید و دل امام را شاد کردید و امروز نیز در برابر ضد ارزش‌ها ایستاده‌اند و برای اعتلای انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند. ‏

او تصریح کرد: امروز از نقاط مختلف جهان ندای استکبارستیزی بلند شده و این نتیجه هشت ‏سال دفاع ‏مقدس و دستاورد‌های نظام اسلامی است.

سردار مجتبی فدا با اشاره به‏ توان موشکی و علمی ایران اسلامی خاطرنشان کرد: ایران امروز در دنیا زبانزد است و احدی جرات جسارت و دست‌اندازی به این ‏مرز و بوم را ندارد، سرنگون کردن پهپاد آمریکایی به دست رزمندگان اسلام نشانگر این است که ما می‌توانیم هر تجاوزی به خاک کشورمان را دفع و نابود کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سمیرم در ادامه اولین همایش طلایه‌داران عرصه جهاد و شهادت اضافه کرد: در هفته دفاع مقدس بر آن شدیم که به استناد سخنان امام که گفتند «نگذارید پیشکسوتان جهاد و شهادت در پیچ و خم زندگی به فراموشی سپرده شوند» امروز از ۳۵۰۰ رزمنده دوران دفاع مقدس شهرستان سمیرم دعوت به عمل آوریم.

او اظهار داشت: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از همه چیز خود گذشتند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد ‎ ‎

در پایان همایش ۳۵۰۰ رزمنده شهرستان سمیرم و قرائت مقاله توسط فرزند شهید مدافع وطن مهدی نوروزی از تعدادی از رزمندگان و فرمانده هان سابق جنگ و ناحیه مقاومت بسیج سمیرم تجلیل ‏شد.

شهرستان سمیرم با تقدیم ۴۰۰ شهید در هشت سال دفاع مقدس در ۱۶۰ کیلومتری جنوب استان اصفهان واقع شده است

انتهای پیام/م

 

برگزاری همایش طلایه‌داران عرصه جهاد و شهادت در سمیرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.