سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: اگر مطهری دقت بیشتر می‌کرد می‌توانستیم با ۳ گل استقلال را شکست دهیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان پس از پایان دیدار تیمش مقابل استقلال در نشست خبری بیان کرد: در چند هفته بازی اخیر از عملکرد تاکتیکی تیم راضی هستم. می‌دانستیم که سیستم استقلال مقابل ما ۲-۵-۳ خواهد بود. اگر ارسلان مطهری در دقایق پایانی دقت می‌کرد، می‌توانستیم گل سوم را هم بزنیم. خدا را شکر سرباز‌ها به ما اضافه شدند و از هفته آینده کم کم آن‌ها را به ترکیب اضافه می‌کنیم.

او افزود: البته خوشحالی بعدی ما این است که خلعتبری به بازی آمد، زیرا او می‌تواند جریان بازی را عوض کند و احسان پهلوان هم می‌تواند در آینده به ما کمک کند. اگر شرایط بدنی بازیکنان سرباز ایده‌آل باشد و خلعتبری نیز شرایط خوبی پیدا کند، وضعیت‌مان بهتر خواهد شد، زیرا بازیکنان سرباز فصل گذشته به اندازه چهار - پنج بازیکن در تراکتورسازی تأثیرگذار بودند.


بیشتر بخوانید: حدادی‌فر: ۲ تیم موقعیت‌های زیادی داشتند/ بعید می‌دانم گل ما آفساید باشد


منصوریان ادامه داد: پس از پایان بازی با سایپا، به بازیکنان گفتم باید آخرین باخت ما باشد. در تمام بخش‌های تمرین، بحث تمرینات اختصاصی را نیز می‌بینیم و باید بازیکنان جوان را هم باتجربه کنیم. ما امسال نمی‌خواهیم نیم‌فصل اول را از دست بدهیم، برای همین شبانه‌روز کار می‌کنیم.

او خاطرنشان کرد: سیستم استقلال در این بازی ۲-۵-۳ بود و کادرفنی استقلال گفته بود با دو مهاجم بازی می‌کنیم و این کار را هم انجام دادند. ما به بازیکنان گفته بودیم که باید با فشار روی استقلال بازی کنیم که این اتفاق هم رخ داد. در چند سال اخیر که مقابل استقلال قرار گرفتم از روی نمیکت بلند نمی‌شدم، اما روز گذشته به این نتیجه رسیدم که شاید نشستن روی نیمکت اطمینان و انرژی را از تیمم بگیرد. من بازگشتم به دوران ورزشی را مدیون ذوب‌آهن هستم و این باشگاه به من یاد داد که عقب‌نشینی نکنم.


بیشتر بخوانید: مطهری: متاسفانه بازی مساوی شد/ همه از علاقه من به استقلال خبر دارند


منصوریان اظهار داشت: سال گذشته یک بازیکن از تیمم با لهجه شیرین اصفهانی به من گفت که اگر کنار خط بودید به استقلال نمی‌باختیم. دوست ندارم روی صورت پسرم نگاه کنم و چیز دیگری را ببینم. اگر در مسیری که هستیم به موقع ما را حمایت کنند به جرأت می‌توانم بگویم ذوب آهن از تیمی که در نفت تهران داشتم بهتر خواهد بود. ما امسال دریافتی نداشتیم و خود من نیز از سال قبل دریافتی نداشته‌ام. قاسم حدادی‌فر حرف قشنگی زد که نه کمیته انضباطی از ما طلب دارد، نه بازیکن و مربی، این خوب است.

سرمربی ذوب آهن درباره داوری دیدار امروز تیمش گفت: بیژن حیدری یک استعداد است و داوران با استعداد زیادی داریم. حیدری پزشک و تحصیل کرده است. شکل داوری امروز فوق‌العاده بود. امسال داورانی، چون رضا کرمانشاهی، اشکان خورشیدی و زاهدی‌فر در لیست نیستند و نمی‌دانم آیا داوری را کنار گذاشته‌اند یا نه اما تیم داوری امروز به بازی مسلط بود.


بیشتر بخوانید: جمشیدی: از عملکرد و نتیجه ذوب آهن راضی هستیم/ حمایت از منصوریان ۳ برابر شده است


او ادامه داد: در آسیا جرأت ندارید درباره داور حرف بزنید. ۲۰ کارشناس درباره یک داور نظر می‌دهند. به کمیته انضباطی تبریک می‌گویم که آستین بالا زده و همه را صدا می‌زند. از اسماعیل حسن زاده می‌خواهم که عقب‌نشینی نکند و اگر قرار است سوت داوری را بگیرید همه را صدا کنید.

انتهای پیام/

اظهارات منصوریان در نشست خبری پس از بازی برابر استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار