سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن گفت: از عملکرد تیم و نتیجه بازی رضایت داریم و حمایت ما از کادرفنی و منصوریان ۳ برابر شده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد جمشیدی سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان پس از تساوی تیمش مقابل استقلال تهران اظهار کرد: تیم ما از ابتدای مسابقه بازی را در دست گرفت و عملکرد خوبی ارائه داد و خدا را شکر در دقایق پایانی نتیجه خوبی رقم خورد. حتی می‌توانستیم در لحظات پایانی مسابقه را ۳ بر ۲ کنیم و به پیروزی برسیم، اما این اتفاق رخ نداد. به هر حال از عملکرد و نتیجه راضی هستیم. بازیکنان ما سنگ‌ تمام گذاشتند و قول می‌دهم در آینده در بالای جدول حضور داشته باشیم.


بیشتر بخوانید: استقلالی‌ها بدون مصاحبه ورزشگاه را ترک کردند


او افزود: با نتیجه و ارائه بازی خوب، حمایت ما از منصوریان ۳ برابر شده است. منصوریان و کادرفنی کار خود را به خوبی انجام می‌دهند و تعامل خوبی با بازیکنان ایجاد کردند. مطمئن باشید با این کادرفنی و بازیکنان در آینده نتایج خوبی خواهیم گرفت و در رتبه‌های بالای جدول قرار می‌گیریم و با همین کادر ادامه می‌دهیم.

جمشیدی در خصوص تعداد هواداران استقلال خاطرنشان کرد: در دیدار با تیم‌های استقلال، پرسپولیس و حتی سپاهان امکان اجرای قانون ۹۰ به ۱۰ وجود ندارد و از طرفی باشگاه ذوب‌آهن علاوه بر بخش ورزشی به دنبال کار فرهنگی است و فقط به بردن فکر نمی‌کند و دوست دارد تماشاگران با حضور در ورزشگاه، یک مسابقه زیبا را تماشا کنند.


بیشتر بخوانید: فتحی: داور ۳ امتیاز از استقلال گرفت/ گل دوم ذوب آهن آفساید بود


او خاطرنشان کرد: درصدد هستیم تا تماشاگران ذوب ٖآهن بتوانند ۹۰ درصد ظرفیت ورزشگاه را پر کنند اما اگر این اتفاق رخ ندهد به دنبال خالی گذاشتن سکو‌ها نیستیم و اجازه می‌دهیم هواداران تیم‌های میهمان در ورزشگاه حضور داشته باشند. امروز نیز این موضوع به خوبی حل شد و جای هیچ نگرانی نبود. قطعا در دیدار‌های آینده نیز با هماهنگی شورای تامین برای هواداران تیم‌های میهمان نگرانی ایجاد نخواهیم کرد.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن در پایان گفت: در فوتبال برد و باخت وجود دارد و باشگاه‌ها باید این را فرهنگ سازی کنند. از هواداران استقلال ممنون هستیم و می‌دانیم آن‌ها به دلیل حضور در شرایط بحرانی انتظار پیروزی مقابل ذوب‌آهن را داشتند تا از بحران خارج شوند اما باید بدانند بازی در زمین ذوب‌آهن سخت است و حتی امکان شکست شان وجود دارد.


بیشتر بخوانید: حاجیلو: پیراهن استقلال به تن بازیکنان گشاد است


انتهای پیام/

اظهارات جمشیدی درباره دیدار استقلال مقابل ذوب آهن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار