مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: داوری در بازی مقابل ذوب آهن باعث شد تا نتوانیم پیروز از زمین خارج شویم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و استقلال امروز (پنجشنبه) به مصاف هم رفتند. در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید.

امیر حسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال پس از دیدار با ذوب آهن اصفهان گفت: داوری سه امتیاز از استقلال گرفت.

او ادامه داد: نمی دانم چه بگویم و چقدر اعتراض کنم. نمی‌دانم جواب هواداران و عاشقان استقلال را چه بگویم. چندین بار صحنه گل دوم ذوب آهن را نگاه کردم صددرصد افساید بود و سه امتیاز را از دست دادیم.

او درباره اخراج استراماچونی از کنار زمین گفت: من به استراماچونی حق می‌دهم. او ۲ - ۳ ماهی هست که زحمت می‌کشد و همه کار انجام می‌دهد. ما چندمین بازی است که چوب داوری را می‌خوریم، من به همه هواداران عزیز استقلال هم حق می‌دهم. روی سکو‌ها می‌آیند و تیم نتیجه نمی‌گیرد. پنالتی دربی که بیرانوند یک متر جلو آمده بود باید تکرار می‌شد. من چقدر تحمل کنم؟ چقدر بازیکن و مربی باید صبر کنند؟


بیشتر بخوانید: شعار‌های تکراری علیه مدیرعامل استقلال


فتحی بیان کرد: به سرمربی حق بدهید. فقط می‌توانم بگویم متاسفم و همانند سال گذشته از داوری‌ها ضربه خوردیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: چند بازی شانس همراه ما نبود. برخی کارشناسان گفتند که داوری‌ها به سود ما نبوده است. کادر فنی تمام تلاش خود را کرده و جایگاه ما این نیست.

او درباره عملکرد دروازه‌بان‌های تیم‌های لیگ برتر گفت: فرصت دیدن بازی تمام دروازه‌بان‌ها را نداشتم. دروازه‌بانی پست تخصصی و مشکل است. اگر ۱۰ بازیکن اشتباه کنند به چشم نمی‌آید، اما اشتباه دروازه بان به چشم می‌آید. شغل بسیار سختی است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۰۶ مهر ۱۳۹۸
اون صحنه مگه اصلا پنالتی بود؟ تمام داوری داربی به نفع استقلال بود
آخرین اخبار