رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات گفت: در این بحران بین‌المللی، کشورمان نسبت به سال‌های گذشته در یک نقطه قوتی ایستاده است.

ابطحیمحمدعلی ابطحی رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به سفر رئیس جمهور به نیویورک برای نشست سالانه سازمان ملل گفت: آقای روحانی امسال در شرایط حساسی به سازمان رفته و اصل این رفتن قابل تقدیر است.

او با بیان اینکه در این شرایط مخالفان مردم ایران دوست نداشتند که گفت‌وگو‌ها در این سطح بحث و مطرح شود، اضافه کرد: معتقدم در این بحران بین‌المللی که ایران درگیر آن است، کشورمان نسبت به سال‌های گذشته در یک نقطه قوتی ایستاده است.

ابطحی یادآور شد: سال گذشته گروه B آغاز شرارتشان بود و امسال سرنوشت آن‌ها را می‌بینیم که یکی از آن‌ها از کاخ سفید اخراج شده و آقای نتانیاهو رأی نیاورده و آقای بن زاید در حال کناره‌گیری از مجموعه درگیری‌ها است؛ همچنین نیمی از نفت آقای بن‌سلمان آسیب دیده و این‌ها نقاط متفاوتی نسبت به سال گذشته است.

رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات با بیان اینکه در این شرایط دشمنان برای تحریم ملت ایران کم نگذاشتند و سختی‌هایی برای مردم ایجاد کردند، خاطرنشان کرد: هر چه نتیجه این دیدار‌ها موجب شود که مردم ایران در رفاه و سلامت بیشتری زندگی کنند، همان را ملت ایران از آقای روحانی توقع دارند و راهکار‌ها را خودشان باید در محل پیش بینی کنند.

او تاکید کرد: اقتدار بیشتر امسال نسبت به سال گذشته به خاطر پشتیبانی مردم، توان نظامی و قدرت دیپلماسی کشورمان است که دست به دست هم داده است تا نقطه قوت ایجاد شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار