فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری، یکی از ثمرات دوران دفاع مقدس را خودباوری و خودکفایی فکری بیان کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در یادواره شهدای روحانی شهر کیان، یکی از ثمرات دوران دفاع مقدس را خودباوری و خودکفایی فکری و تجهیزاتی و سیاسی و علمی در زمینه نظامی و دیپلماسی و دفاع از کیان اسلامی عنوان کرد.

او در جمع طلاب و روحانیون و بسیجیان و خانواده معزز و معظم شهدای روحانی افزود: از دل این یادواره‌های شهدا و مجالس شهدا، مدافعان حرم به پاخواستند و از حرم اهل البیت علیهم السلام دفاع جانانه کردند.

اکبری ادامه داد: باید سیره و روش شهدا را بیان کرد، باید از ثمرات دفاع مقدس که با جانفشانی این شهدا دوام و استقرار پیدا کرد صحبت نمود.

اکبری در ادامه با اشاره به پیش قراول بودن طلاب و روحانیون در عرصه شهادت و جانبازی و ایثارگری، افزود: دفاع ۸ ساله ما متعلق به قشر خاصی نیست، سخن از بینش و بصیرت رزمندگان و شهدا بود، سخن از پیش قدم شدن در بذل جان و دفاع از ارزش‌ها و اعتقادات و نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام تصریح کرد: این اعتقادات و باور‌ها بود که نظام را بیمه کرد، چنانکه بعداز دفاع مقدس بیش از ۲۰ فتنه و نفاق سخت در کشور اتفاق افتاد، ولی با حضور همان مردم ولایتمدار و بسیجیان خنثی شد.

اکبری در پایان سخنانش، با یادآوری نفوذ معنوی، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در قلوب امت اسلام و ملت‌های آزاده جهان، طلاب و روحانیون و آحاد مردم و مسئولین را به تبعیت از فرامین، ولی امر مسلمین و داشتن بصیرت و بینش در جریانات دعوت کرد.

انتهای پیام/خ

برگزاری یادواره شهدای روحانی شهر کیان

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.