بازی با تلفن همراه در نمایشگری بزرگ

نمایشگری بزرگ با به اتصال گوشی کاربران از طریق کابل امکان بازی در این صفحه نمایش را برای کاربران فراهم می‌کند.

بازی با تلفن همراه در نمایشگری بزرگبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مانیتور TBao T15  نمایشگری است که با قابلیت‌های خاص خود و کیفیت تصویر ایده‌آل از طریق کابل به گوشی‌های هوشمند متصل شده و امکان بازی کردن و تماشای تصاویر مدنظر کاربر در نمایشگر را فراهم ‌می‌کند.  نمایشگر TBao T15 دوستی و همراهی کاربردی برای همه کاربران تلفن همراه است.


بیشتر بخوانید: از گوشی‌ گلکسی فولد خود بیشتر مراقبت کنید!


نمایشگر TBao T15 از طریق کابل USB-C با گوشی ارتباط برقرار می‌کند و کاربر به راحتی می‌تواند روی صفحه نمایش دستگاه بازی‌های موبایلی خود را انجام دهد و از آن لذت ببرد. این نمایشگر در واقع مانند آینه عمل کرده و علاوه بر بازی امکان تماشای تصاویر مختلف تلفن همراه نیز در آن وجود دارد. کاربران زیادی ترجیح می‌دهند فیلم‌های موجود در گوشی خود را به جای تماشا در صفحه نمایش تلفن همراه در نمایشگری بزرگ مشاهده کنند. 

بازی با تلفن همراه در نمایشگری بزرگ

بازی‌های تلفن همراه خود را در نمایشگری بزرگ انجام دهید

این نمایشگر ابعادی به اندازه یه ورق A4 و ضخامتی به اندازه ۹ میلی‌متر دارد. بررسی‌ها نشان داده است استفاده طولانی مدت از گوشی همراه و خیره شدن به صفحه نمایش آن برای چند ساعت متوالی می‌تواند سبب آسیب رسیدن به چشم شود. این آسیب در ابتدا تنها به صورت خستگی خود را نشان می‌دهد ولی  در طول زمان موجب ضعیف شدن و تاری دید می‌شود. لذا تماشای تصاویر در نمایشگری بزرگ‎‌تر می‌تواند میزان این آسیب را تا حد قابل توجهی کاهش دهد. 

مانیتور TBao T15 با قیمت ۱۹۰ دلار در دسترس کاربران قرار گرفته است و با وزن ۱ کیلوگرم از لحاظ سنگینی نیز گزینه‌ای مناسب برای خریداری است. باتری ۳ میلی‌آمپرساعت نمایشگر TBao T15 توانایی عملکردی مناسبی داشته و در طول مدت ارتباط با گوشی به خوبی انرژی مورد نیاز برای نمایش تصاویر را فراهم می‌کند. 

بازی با تلفن همراه در نمایشگری بزرگ

صفحه نمایش این مانیتور تمام لمسی است و به طور هم‌زمان از چند لمس مختلف پشتیبانی می‌کند. در کل این نمایشگر دستگاهی اید‌ه‌آل برای انجام بازی‌های موبایلی است. 

انتهای پیام/

نمایشگر TBao T15 دستگاهی مناسب برای اجرای بازی‌های تلفن همراه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.