کاتب گفت: رونق تولیدات داخلی تنها راه مقابله با تحریم‌های اقتصادی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار و آرادان در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن بیان اینکه تنها راه مقابله با تحریم‌های اقتصادی ناعادلانه علیه ایران اسلامی رونق تولیدات داخلی است، گفت: ایران در دو حوزه کشاورزی و گردشگری به خارج از کشور وابستگی ندارد و این دو مقوله مهم عامل اصلی توسعه اقتصادی در کشور محسوب می‌شوند.

کاتب با تأکید بر لزوم حفظ اشتغال موجود و ایجاد توسعه پایدار در کشور بیان کرد: همراهی برخی کشور‌های اروپایی با آمریکای ظالم شرایط اقتصادی را در ایران سخت‌تر می‌کند و این امر نیازمند توجه بیشتر مسئولان و دولتمردان در راستای تقویت تولیدات داخلی است.

او با بیان اینکه جلب رضایت و اعتماد عموم مردم ازجمله رویکرد‌ها و سیاست‌های مهم مجلس شورای اسلامی است، عنوان کرد: عده‌ای با تخریب مجلس شورای اسلامی درصدد ایجاد تفرقه هستند که باید از تحقق اهداف این افراد جلوگیری شود.

نماینده مردم گرمسار و آرادان با تأکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی همواره در ایجاد شفافیت در امور کشور پیش رو است، افزود: تخریب و تضعیف ارکان نظام گامی مؤثر در تحقق اهداف دشمنان در راستای نابودی انقلاب اسلامی ایران است.

انتهای پیام / م

مجلس پیشرو در ایجاد شفافیت

برچسب ها: گردشگری ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.