گوگل پس از متوجه شدن مشکلات سیستم‌عامل اندروید Go آن‌ها را در نسخه جدیدش رفع کرد.

افزایش سرعت و امنیت در سیستم‌عامل اندروید 10 Goبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی است که جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اندروید در حال اضافه شدن به گوشی‌های خاصی در سراسر جهان است. از جذاب‌ترین قابلیت‌های موجود در این سیستم‌عامل که بسیار زیاد راجع‌به آن در اینترنت مطلب منتشر شده، حالت تاریک است. اما مسئله این است که همه گوشی‌های هوشمند نمی‌توانند این سیستم عامل را داشته باشند. گوگل به فکر این افراد نیز هست.

سرعت در سیستم‌عامل اندروید Go 10

سیستم‌عامل اندروید Go با فعال کردن گوشی‌های ارزان‌قیمت‌تر توانست تلفن‌های هوشمند را قابل دسترس‌تر کند، اما متاسفانه اغلب این دستگاه‌ها ناامن هستند و معرفی خوبی برای فناوری مدرن موبایل به حساب نمی‌آیند. گوگل از این امر آگاه است و با نسخه جدید رونمایی شده اندروید 10 Go قصد دارد از این مسائل گذر کند. نسخه کم حجم اندروید ۱۰ تمرکز زیادی روی افزایش سرعت دارد. حتی سرعت راه‌اندازی این نسخه اندروید از اندروید ۹ سریع‌تر بوده و این مسئله کاملا حس می‌شود. اکنون می‌توان اعتماد بیشتری به اندروید Go کرد.

امنیت در سیستم‌عامل اندروید Go 10

برای برخی افراد، امنیت اطلاعاتشان بسیار مهم‌تر از سرعت دستگاه است. نسخه اندروید 10 Go شامل یک سیستم رمزگذاری Adiantum جدید است که می‌تواند اطلاعات دستگاه را بدون تأثیرگذاری بر عملکرد یا نیاز به سخت افزار ویژه ایمن کند. در نتیجه افرادی که از این مسئله هراس دارند باید بدانند که صرفا به خاطر خرید یک گوشی‌هوشمند ارزان‌قیمت مشکلی برای اطلاعاتشان پیش نخواهد آمد.


بیشتر بخوانید: این دو اپلیکیشن اندرویدی را همین حالا حذف کنید!


افزایش سرعت و امنیت در سیستم‌عامل اندروید 10 Go

گوگل همچنین تاکید کرد که بروزرسانی‌های اخیر برنامه نقش مهمی دارند. نرم‌افزار Google Go دارای ویژگی خواندن با صدای بلند مبتنی بر هوش مصنوعی و همچنین جستجوی بصری لنز است. در حالی که Gallery Go از هوش مصنوعی برای سازماندهی عکس‌های خود استفاده می‌کند (به صورت آفلاین یا موارد دیگر). همچنین برنامه YouTube Go هنوز هم برای بهبود عملکرد و کاهش استفاده از داده‌ها مفید است.

برای این که گوشی‌های مبتی بر سیستم‌عامل اندروید 10 Go را در بازار ببینید باید صبور باشید، زیرا آن‌ها در اواسط پاییز پا به دنیای فناوری می‌گذارند.

انتهای پیام/

سرعت و امنیت بهبود یافته در اندروید 10 GO 

برچسب ها: فناوری ، گوگل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.