مهاجم تیم فوتبال تراکتور گفت: به نظرم بازی کردن در زمین دستگردی خیلی سخت است و این ۳ امتیاز برابر سایپا خیلی مهم و حیاتی بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ساسان انصاری مهاجم تیم فوتبال تراکتور درباره پیروزی برابر تیم فوتبال سایپا اظهار کرد: بازی سختی داشتیم و سایپا تیم باکیفیتی است. به نظرم بازی کردن در زمین دستگردی خیلی سخت است و این 3 امتیاز خیلی مهم و حیاتی بود که ما روند خوبمان را ادامه بدهیم و این 3 امتیاز در آخر فصل خیلی به درد ما می خورد. 

انصاری درباره  هواداران تراکتور که امروز ورزشگاه را پر کردند،گفت: فکر می کنم این موضوع فقط اختصاص به هواداران تراکتور دارد که می توانند در شهرهای دیگر هم از تیمشان حمایت کنند و  حضور آنها در ورزشگاه باعث دلگرمی برای ماست و امروز هم سوپرایز شدیم و هواداران  درنتیجه بازی  خیلی تاثیر گذار بودند و از آنها تشکر می کنم. 


بیشتر بخوانید: سایپا صفر - تراکتور ۱/ دنیزلی با تراکتور به صدر جدول رسید


او درباره وضعیت زمین بازی بیان کرد: به نظرم برای سایپایی ها هم سخت باشد که در این زمین بازی کنند و کیفیت زمین به صورتی است که بازیکنان اذیت می شوند به خصوص برای تیم ما که در زمین بازی می کنیم. به هر حال در این  زمین توانستیم 3 امتیاز بگیریم خیلی خوب است. 

انتهای پیام/ 

اظهارات انصاری درباره پیروزی برابر تیم سایپا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار