سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: ما قبل از بازی ۸ امتیاز داشتیم و سایپا هم ۷ امتیاز داشت و پیروزی در این دیدار برایمان مهم بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی دنیزلی سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز درباره پیروزی برابر تیم فوتبال سایپا اظهار کرد: در وهله نخست از اینکه در ورزشگاهی پیروز شدیم که برای اولین بار در ایران در آنجا حضور داشتم خوشحال هستم . سایپا تیمی است که بخت با این تیم یار است و اول فصل هم خوب شروع کرده است. این هفته خاصیت خاصی داشت و تیم های بالای جدول مقابل هم بازی می کنند. 

او ادامه داد: به هر حال فردا هم بازی پرسپولیس با سپاهان است و ما قبل از بازی ۸ امتیاز داشتیم و سایپا هم ۷ امتیاز داشت و پیروزی در این بازی برایمان مهم بود. نیمه اول زیاد تمرکز نداشتیم، نیمه دوم از جنگندگی بازیکنان راضی هستم، چمن ورزشگاه کار را برای دو تیم سخت کرده بود، به هر حال پیروزی خارج از خانه خیلی مهم است، هر هفته می‌گویم که میانگین امتیاز‌گیری نباید پایین‌تر از ۲/۱ باشد.


بیشتر بخوانید: سایپا صفر - تراکتور ۱/ دنیزلی با تراکتور به صدر جدول رسید


دنیزلی اظهار کرد: بازی‌های فشرده پیش رو داریم و تا زمان آغاز اردوی تیم ملی دو بازی  در خارج از شهر تبریزخواهیم داشت و سعی می‌کنیم خوب آماده شویم.

او بیان کرد: امروز از بازیکنان ۲ تیم به خاطر تلاش و پشتکار تشکر می‌کنم، به هر حال بازگشت از بازی خارج از خانه با سه امتیاز مایه خرسندی است.

انتهای پیام/ 

اظهارات دنیزلی درباره بازی با سایپا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار