هافبک تیم فوتبال تراکتور گفت: ما به پیروزی برابر تیم سایپا نیاز داشتیم تا جایگاه خود را در بالای جدول حفظ کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احسان حاج صفی هافبک تیم فوتبال تراکتور تبریز درباره پیروزی برابر تیم فوتبال سایپا اظهار کرد: ما به این پیروزی نیاز داشتیم تا جایگاه خود را در بالای جدول حفظ کنیم و ۲ تیم فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان هم فردا بازی دارند و امیدوارم آن بازی هم مساوی شود و صدر جدول را بدست آوریم.

حاج صفی درباره اینکه از کیفیت بازی رضایت دارد، گفت: زمین ورزشگاه دستگردی اجازه نمی داد تا بازی با کیفیتی ارائه بدهیم و زمین این استادیوم خیلی بد است و امیدوارم دیگر بازی در این ورزشگاه انجام نشود و در این زمین نامناسب نمی شد  بازی خوبی انجام داد. 


بیشتر بخوانید: سایپا صفر - تراکتور ۱/ دنیزلی با تراکتور به صدر جدول رسید


هافبک تیم تراکتور درباره اینکه این تیم می تواند قهرمان شود، گفت: سعی و تلاشمان این است که دل هواداران را شاد کنیم. هواداران خیلی ما را حمایت می کنند و با جان و دل بازی می کنیم تا آنها را خوشحال کنیم. ما در همه جا هوادار داریم و حمایت آنها باعث دلگرمی ما می شود. 

او درباره اینکه قرار است در بازی تیم ملی ایران برابر تیم ملی کامبوج بانوان در ورزشگاه آزادی حضور یابند، گفت: دوست داشتیم زودتر از این اینها این کار انجام شود و به امید خدا درست شود و از حضور خانم ها در استادیوم  آزادی خوشحال می شویم. 

انتهای پیام/ 

اظهارات حاج صفی درباره پیروزی برابر تیم سایپا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار