معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه از افزایش دمای هوای روزانه و کاهش دمای شبانه در نقاط مختلف استان طی ۴۸ ساعت آینده خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،علی محمد زوراوند معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : در روز‌های پایانی هفته پیش بینی می‌شود دمای روزانه بین ۲ تا ۳ درجه افزایش و دمای شبانه بین یک تا ۲ درجه کاهش یابد.

او گفت : دمای امروز شهر کرمانشاه در گرمترین حالت به ۳۲ درجه بالای صفر رسید که انتظار می‌رود برای روز‌های پنجشنبه و جمعه به ۳۴ درجه بالای صفر برسد.

زورآوند با بیان اینکه دمای امشب کرمانشاه نیز در خنک‌ترین حالت به ۱۲ درجه بالای صفر می‌رسد، افزود: فردا شب این دما با ۲ درجه کاهش به ۱۰ درجه خواهد رسید.

معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه افزود: برای امشب حمیل با ۶ و سنقروکلیایی و کنگاور با هفت درجه بالای صفر خنک‌ترین نقاط استان خواهند بود و فردا نیز سنقروکلیایی، گهواره، گواور و کرندغرب با ۳۱ درجه بالای صفر خنک‌ترین دمای روزانه را خواهند داشت.

او گفت: تا پایان هفته جاری شاهد هوایی صاف و غالبا آفتابی در بیشتر نقاط استان خواهیم بود که البته در ساعات بعدازظهر با وزش باد همراه خواهد بود.

زواروند گفت: از اواخر مهرماه به تدریج شاهد بارش‌های پائیزی در استان باشیم .

 

 

انتهای پیام/د

دمای روزانه بین ۲ تا ۳ درجه افزایش می یابد

 

برچسب ها: محیط زیست ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.