سرمربیان تیم‌های پرسپولیس و سپاهان از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جریمه خواهند شد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند که تقابل این ۲ تیم بسیار جذاب و مهم است.

نشست خبری این مسابقه، امروز (چهارشنبه) در سازمان لیگ فوتبال برگزار شد که حواشی زیادی زیادی داشت. ابتدا کالدرون پاسخگوی اصحاب رسانه بود و همچنین صحبت‌هایی را به جز بازی با سپاهان انجام داد که سبب شده تا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دنبال جریمه این مربی باشد.


بیشتر بخوانید: انصاری‌فرد: شیطنت استقلالی‌ها در شهرآورد را به حسن‌زاده گزارش می‌دهم


همچنین سرمربی آرژانتینی نیز پیش از دیدار با استقلال در نشست خبری دربی نیز درباره وزارت ورزش و جوانان هم صحبت کرد که سبب شد تا او جریمه و به کمیته انضباطی دعوت شود.

امیر قلعه نویی، سرمربی سپاهان اصفهان هم به دلیل زمان پرواز اصفهان به تهران که ساعت ۱۶:۰۰ است، قادر به حضور در این نشست نشد و به همین دلیل، برای اینکه او به نشست خبری نیامد، از سوی کمیته انضباطی جریمه خواهد شد.

این مسابقه در حالی برگزار می‌شود که شاگردان گابریل کالدرون آرژانتینی با ۹ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند و زردپوشان اصفهانی با یک امتیاز کمتر سوم هستند.

این دیدار از ساعت ۱۶:۱۵ فردا (پنجشنبه) برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید: پرسپولیسی‌ها پاداش خود را دریافت کردند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۲:۰۴ ۰۳ مهر ۱۳۹۸
این یهودی دیگه شورش در آورده هی درباره استقلال صحبت میکنه
یعنی تو اون کمیته انضباطی فدراسیون کسی نیست با این یهودی برخورد کنه
آخرین اخبار