مدیر نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : یکی از پیشرفته‌ترین سیستم‌های پیشرفته آندوسکوپی دنیا خریداری و وارد استان شده و به زودی در بیمارستان امام رضا کرمانشاه (ع) نصب می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،تورج شیرزادیان مدیر نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : باپیگیری حوزه تجهیزات پزشکی دانشگاه و حمایت مالی مجتمع آموزشی درمانی امام رضا، حواله یک دستگاه ویدیوآندوسکوپ پیشرفته olympus ژاپنی از وزارت بهداشت اخذ و با همکاری هیات امنای صرفه‌جویی ارزی با ارز دولتی وارد استان شده است.

او گفت : این دستگاه با اعتباری بیش از یک میلیارد تومان دارای قابلیت‌های منحصر به فردی است که برای اولین بار در غرب کشور در مجتمع آموزشی درمانی امام رضا مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

او گفت: همزمان حدود سه سیستم آندوسکوپ دیگر نیز بین مراکز درمانی تابعه دانشگاه علوم پزشکی با هزینه‌ای بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توزیع می‌شود.

شیرزادیان افزود: باتلاش‌های صورت گرفته جهش بی‌نظیری در ارتقای سطح کمی و کیفی تجهیزات پزشکی در استان صورت پذیرفته که منجر به توسعه و ارتقاء شاخص‌های سلامت، رضایت کادر درمان و بیماران خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/د

پیگیری حوزه تجهیزات پزشکی دانشگاه

 

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.